Grote brand hooischuur Linker Rottekade - Rotterdam 08-01-2010

Auteur Topic: Grote brand hooischuur Linker Rottekade - Rotterdam 08-01-2010  (gelezen 3605 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #10 Gepost op: 8 januari 2010, 12:47:44
Speculeer modus aan: Zou ook nog kunnen, maar die hebben ze toch aangehouden??... wil niet zeggen dat ze dan niks meer doen....  :D ::)

Het druist tegen m'n principes in om iemand als schuldige aan te wijzen, dus ik ga daar verder niet over speculeren ;)

Dit vind ik wel een goed voorbeeld dat zo'n actie je blijft achtervolgen...
Ik ben vast niet de enige die hieraan dacht bij de combinatie 'brand in hooischuur' en 'rottekade'.

Maar er geldt nog altijd: onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Reactie #11 Gepost op: 8 januari 2010, 12:54:48
Het druist tegen m'n principes in om iemand als schuldige aan te wijzen, dus ik ga daar verder niet over speculeren ;)

Dit vind ik wel een goed voorbeeld dat zo'n actie je blijft achtervolgen...
Ik ben vast niet de enige die hieraan dacht bij de combinatie 'brand in hooischuur' en 'rottekade'.

Maar er geldt nog altijd: onschuldig tot het tegendeel is bewezen.

klopt.. ik heb er zelf ook aangedacht.... maar inderdaad.. onschuldig....  O0


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #12 Gepost op: 8 januari 2010, 16:48:21
Grote brand verwoest schuur met hooi            
vrijdag, 08 januari 2010 16:45

ROTTERDAM - In een schuur aan de Bergse Linker Rottekade heeft vrijdagochtend 8 januari een grote brand gewoed. Om iets voor tienen werd de brandweer gealarmeerd, toen de eerste tankautospuit ter plaatse was werd er direct opgeschaald naar "middelbrand" en niet veel later naar code "grote brand". In de schuur lagen balen met hooi opgeslagen wat zorgde voor een hevige rookontwikkeling.

Bij deze brand zijn er geen gewonden gevallen. De exacte oorzaak is nog niet bekend.

Bron en foto's: http://www.bdmedia.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=567