Meditaxi

Auteur Topic: Meditaxi  (gelezen 102259 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

driver3

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #120 Gepost op: 8 augustus 2013, 17:47:33
een bedrijf hoort een sollicitant te bellen en niet andersom. De communicatie bij Meditaxi laat echt te wensen over!!!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #121 Gepost op: 8 augustus 2013, 18:01:48
Van een sollicitant mag ook een beetje assertiviteit verwacht worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Azijnzeikerd

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #122 Gepost op: 8 augustus 2013, 19:34:27
Citaat van: driver3 link=msg=1190017 date=1375976853
een bedrijf hoort een sollicitant te bellen en niet andersom. De communicatie bij Meditaxi laat echt te wensen over!!!

Er is een kleine crisis in Nederland. Voor jou 1344356475786 anderen.


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #123 Gepost op: 9 augustus 2013, 08:43:29
Als ik het goed lees heb je direct nadat je na een jaartje eens contact zocht een mail gehad waarin ze schrijven dat ze hun handelen zeer betreuren. Dat klinkt mij als een excuus waarbij ze het boetekleed aantrekken. Lijkt mij een nette reactie. Dat er nu geen plek (meer) voor je is is wel lullig voor jou en ik begrijp je frustratie, maar het is niet eerlijk om vanwege een enkel voorval een oordeel te vellen. Hopelijk vind je alsnog een leuke baan!


driver3

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #124 Gepost op: 9 augustus 2013, 22:00:03
Ik ben niet de enigedoe dit heeft meegemaakt. Kijk maar eens op google onder ervaringen meditaxi. Ik vind het handelen van ze slecht. Ik heb er wel het een en ander aan mailtjes en telefoontjes moeten doen, voordat ze eindelijk wat zeiden. Als ik zo al de negatieve reacties op internet lees zou ik mij als bedrijf Meditaxi diel moeten schamen, maar dat doen ze ook niet. Het is een organisatie die totaal niet op orde us. Je mag van een professioneel bedrijf, zoals ze zich noemen, ook vrrwachten dat ze dat ook dan zijn. Maar ook dit is niet zo. Ze zoudrn eens goed onder ee loep genomen worden.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #125 Gepost op: 9 augustus 2013, 22:11:11
over ieder bedrijf zijn goede en slechte verhalen te vinden via google.

Welkom op het internet.

Sorry, maar ik vind je verhaal gewoon niet heel sterk overkomen. Het klinkt alsof je met een groot wrok zit dat je daar niet aan werk gekomen bent, dat kan ik begrijpen, als je ergens graag voor wilt gaan en dat lukt niet dan is de teleurstelling vaak een bittere pil. Maar om dan na een jaar pas zelf actie te ondernemen en dan hier je gal komen spugen???? Neem ff een glaasje water, slik die bittere pil door en move on. Wat wil je uberhaupt bereiken hiermee? Dat iedereen het met je eens zal zijn straks dat Meditaxi een slecht HR beleid heeft? Schiet je er iets mee op? Dat lost voor jou toch helemaal niets op.

Choose your battles!


Gast

  • Gast
Reactie #126 Gepost op: 9 augustus 2013, 22:15:40
Dit topic gaat over meditaxi en is gevuld met meerdere ervaringen over meditaxi, zowel positief als negatief.
Mij bevreemdt het enigszins dat de laatste "klager" met negatieve ervaringen nu vooral zelf een spiegel voorgehouden krijgt, terwijl hij niet de enige is met negatieve ervaringen, de manier waarop hij het verwoordt oogt wellicht minder "sterk" dan van de anderen.
Zijn motivaties om het hier op het forum te plaatsen, wellicht omdat hij zich (ook) nergens anders gehoord voelde. Ook voor zijn mening zou hier plaats moeten zijn.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #127 Gepost op: 9 augustus 2013, 22:23:03
Laat het duidelijk zijn, netjes is het zeker niet als een bedrijf zo met een sollicitant omgaat.
Wat je je dan zou moeten afvragen als sollicitant is, ben je niet beter af nu? Volgende keer gewoon een tikje assertiever zijn en na een weekje zelf eens een belletje doen als je al verwacht had iets te horen.


hulpdienstje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • EHBO, Chauffeur Huisartsenpost
Reactie #128 Gepost op: 17 augustus 2013, 11:02:18
hallo, :)

Ik heb een aantal weken/maanden geleden gesolliciteerd bij meditaxi voor chauffeur HAP.
Maar tot op heden heb ik nog niks van hun vernomen,heb hun al een aantal keer een mail gestuurd maar daar krijg ik geen reactie op.
Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt??

groetjes marc


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #129 Gepost op: 17 augustus 2013, 13:07:14
Citaat van: marcschippers link=msg=1192738 date=1376730138
hallo, :)

Ik heb een aantal weken/maanden geleden gesolliciteerd bij meditaxi voor chauffeur HAP.
Maar tot op heden heb ik nog niks van hun vernomen,heb hun al een aantal keer een mail gestuurd maar daar krijg ik geen reactie op.
Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt??

groetjes marc
Welkom op dit forum, en meteen een tip: lees de berichten in dit topic maar eens  :)