Bezorgen van dienstkleding

Auteur Topic: Bezorgen van dienstkleding  (gelezen 4988 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Gepost op: 20 oktober 2014, 10:09:59
Citaat van: Senior GGP link=msg=1303006 date=1413792171
Een opmerking daarover; de politie zou zaken moeten doen met een pakketdienst die wat flexibeler zijn met leveren van de pakketjes in relatie tot de wisselende diensten bij de politie...

Ik begrijp niet waarom ze niet gewoon leveren aan het korps / het bureau waar je werkzaam bent...
Interne post werkt 5 dagen per week, het robuuste basisteam is 7 dagen per week open.

Weet de pakketbezorger niet waar je woont (dat zijn meestal ook niet de meeste frisse jongens), er is gegarandeerde bezorging in 1 keer (dat scheelt weer in de kosten) en de medewerker is tevreden want die heeft meteen z'n nieuwe spul op het werk.


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2014, 10:37:39
Citaat van: Jerommeke link=msg=1303007 date=1413792599
Ik begrijp niet waarom ze niet gewoon leveren aan het korps / het bureau waar je werkzaam bent...
Interne post werkt 5 dagen per week, het robuuste basisteam is 7 dagen per week open.

Weet de pakketbezorger niet waar je woont (dat zijn meestal ook niet de meeste frisse jongens), er is gegarandeerde bezorging in 1 keer (dat scheelt weer in de kosten) en de medewerker is tevreden want die heeft meteen z'n nieuwe spul op het werk.
Moet je het ook wel gelijk mee kunnen nemen met je woon-werk verkeer. Zelf heb ik voor m'n werk juist gekozen voor thuisbezorging omdat ik elke keer moest goochelen om de doos (soms dozen) mee te nemen naar huis. Nu weet ik niet welke bezorging jullie hebben, maar er zijn wel een aantal waarbij je de aanlevering flexibel kan leveren. En anders is er voor een 2e levering vaak wel wat te regelen
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2014, 10:49:16
Citaat van: Senior GGP link=msg=1303006 date=1413792171
... Een opmerking daarover; de politie zou zaken moeten doen met een pakketdienst die wat flexibeler zijn met leveren van de pakketjes in relatie tot de wisselende diensten bij de politie...

Denk niet dat de politie staat te trappelen om kogelvrije vesten te gaan verzenden via, respectievelijk, PostNL/DHL/UPS e.d. De rest van het uniform zou ik ook niet zomaar via de post laten versturen.

Er duiken met enige regelmaat berichten op van goederen die worden gestolen/niet worden bezorgd.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2014, 10:54:12
Knock Knock... de vesten worden gewoon via een pakketservice bezorgd. Als het de persoon is die bij ons meestal aan de deur komt, kan ik je vertellen dat die niet helemaal 1000 puntjes scoort.
Overigens is het bedrijf na de 2e levering vaak wel flexibel, even bellen en een datum/tijd afspreken.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #4 Gepost op: 20 oktober 2014, 10:56:23
Citaat van: silque link=msg=1303015 date=1413795252
Knock Knock... de vesten worden gewoon via een pakketservice bezorgd.  ...

Oh dat wist ik niet.

Citaat van: silque link=msg=1303015 date=1413795252
... Als het de persoon is die bij ons meestal aan de deur komt, kan ik je vertellen dat die niet helemaal 1000 puntjes scoort. ...
Daarom juist.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #5 Gepost op: 20 oktober 2014, 12:08:30
Gevoelige kleding (steekwerend vest, kleding met logo's etc.) van de KMar worden niet aan huis bezorgd. Deze moeten op de brigade worden opgehaald. Andere kledingstukken kun je wel aan huis laten bezorgen!


Dylantjes

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #6 Gepost op: 20 oktober 2014, 12:25:07
Knock Knock... de vesten worden gewoon via een pakketservice bezorgd. Als het de persoon is die bij ons meestal aan de deur komt, kan ik je vertellen dat die niet helemaal 1000 puntjes scoort.
Overigens is het bedrijf na de 2e levering vaak wel flexibel, even bellen en een datum/tijd afspreken.
Bij het ophalen van het oude uniform, nubeen paar maanden geleden, heb ik enkel sportkleding nagestuurd gekregen. Het vest ging direct door naar de academie.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2014, 12:30:36
Bijzonder, al voordat ik überhaupt beëdigd was kreeg ik 2 gigantische dozen vol met kleding thuis gestuurd. Vandaag de dag krijg ik alles wat ik bestel nog steeds thuis bezorgd, ook het nieuwe vest zou bij mij thuis moeten komen aldus de kledingwinkel.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #8 Gepost op: 20 oktober 2014, 12:41:39
Citaat van: silque link=msg=1303015 date=1413795252
Overigens is het bedrijf na de 2e levering vaak wel flexibel, even bellen en een datum/tijd afspreken.

Bij ons gebeurd het regelmatig dat kleding na de 2e bezorgpoging gewoon retour gaat...
''Ja, dan moet je opnieuw bestellen, je bent nooit thuis''
Meestal bezorgen ze in de ochtend, dus als je ochtenddienst hebt ben je aan het werk, als je avonddienst hebt ben je boodschappen aan het doen en na een nacht ben je in dromenland.

Uniform thuis, daar heb je bij de politie toch niets aan, aangezien 95% van de collega's op een bureau start.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #9 Gepost op: 20 oktober 2014, 14:26:50
Ik heb het idee dat ze lokale koeriersbedrijven gebruiken, het bedrijf dat hier bezorgt zit 20 km verderop.
De reden dat ze niet op de bureaus leveren is waarschijnlijk omdat het anders een veredelde kledingwinkel wordt, je weet hoe het soms gaat met ophalen van spullen en laten slingeren van uniformonderdelen.
Bovendien willen veel collega's vaak kleding wassen voordat ze het in gebruik nemen.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.