Motoragenten beschoten met automatische wapens na liquidatie Bossestraat - Amsterdam 29-12-2012

Auteur Topic: Motoragenten beschoten met automatische wapens na liquidatie Bossestraat - Amsterdam 29-12-2012  (gelezen 105378 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Dat idee had ik ook. Ze wordt met naam en toenaam benoemd op nu.nl. Je krijgt een live verslag en ineens 'einde berichtgeving mijnerzijds'. Verwacht dat dit er inderdaad mee te maken heeft. Weet wat je tweet, maar tweet niet altijd wat je weet!

Niet zo gek van de naam en toenaam in de media. Ze twittert namens de politie informatie waar de pers gek op is en het is (nog?) redelijk uniek dat een wijkagent deze informatie naar buiten brengt.


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Citaat
Bizar hoor dit. Ziet er uit als een Frans kenteken.
Volgens mij een italiaans kenteken. CL staat voor Calibrië, de schoen van Italië.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Wat mij zeer verbaasd is het holster op de heup en het vest, lijkt mij echt een beetje commando style.

Ja verbazend is het wel, maar dan wel amateuristisch uitgevoerd. Kom op, ik ken redelijk wat commando's en Luchtdebielen. Geen van hen schiet ook in haast zo slecht.

Dit gezegd hebbende, maakt het allemaal niet minder gevaarlijk. Gevaarlijker zijn zij die gehaast de keuze's maken.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Tom78

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Ja verbazend is het wel, maar dan wel amateuristisch uitgevoerd. Kom op, ik ken redelijk wat commando's en Luchtdebielen. Geen van hen schiet ook in haast zo slecht.

Klopt, ik denk dan ook dat ze al rijdend op die auto hebben geschoten....


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Volgens mij een italiaans kenteken. CL staat voor Calibrië, de schoen van Italië.

Betreft een FRANS kenteken bevestigd door een politiewoordvoerder.

Geenstijl: "Rechts op kenteken staat departement '13' en dat is Bouches-du-Rhône. Oftewel: Marseille."


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Klopt, ik denk dan ook dat ze al rijdend op die auto hebben geschoten....

Sorry, ik denk dat DB het met me eens is dat ik zeg "ook dan niet".
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Jeugdagent Fred ‏@fred_wilbrink

"@corpolitie: Collega's in Amsterdam beschoten met automatische wapens.politie. Alle collega's sterkte bij de afhandeling en verwerking."

30 december 12 om 1:43 's ochtends
Samen sterk in de hulpverlening!


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
@Tom78,
Hoop dat die kennis ook met de politie gesproken heeft en anders als nog gaat doen zodat ze een beter beeld krijgen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
IMI Galil en een FN FNC?

Bijzonder.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Nou ik denk eerder dat ze hier niet zo blij mee zijn:

https://twitter.com/PAA_Dijkgraafpl

Het live twitter verslag van een wijkagent. Als wijkagent moet je niet op de stoel van de voorlichter willen gaan zitten.

Andrea Prins ‏@PAA_Dijkgraafpl

Het is bijna jammer dat ik nu een week vrij ben! Tot gauw...

30 december 12 om 1:29
Samen sterk in de hulpverlening!