Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer

Auteur Topic: Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer  (gelezen 496240 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #410 Gepost op: 11 april 2013, 22:13:30
Vanavond bij Honac, Apeldoorn:

Ander voertuig dan de vorige keer

Radarvoertuig regio oost-nederland. Al een tijdje actief.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #411 Gepost op: 11 april 2013, 22:19:42
Vanavond bij Honac, Apeldoorn:

Grote kans dat deze voor Eenheid Noord Holland (district NHN) zijn. In maart/april worden er namelijk drie nieuwe hondengeleidersbussen verwacht. Maart is al niet gehaald, nu hopelijk in april! Al blijft het giswerk zo zonder regionaam.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #412 Gepost op: 11 april 2013, 22:24:00
Grote kans dat deze voor Eenheid Noord Holland (district NHN) zijn. In maart/april worden er namelijk drie nieuwe hondengeleidersbussen verwacht. Maart is al niet gehaald, nu hopelijk in april! Al blijft het giswerk zo zonder regionaam.

Worden dat verlengde versie's ? Ik hoorde laatst een gerucht dat de nieuwe hondengeleidersvoertuigen voor de eenheid Noord Holland (nagenoeg) dezelfde versie's zouden worden als die momenteel al in Amsterdam rijden, mogelijk aangevuld met zoeklicht en/of WBC  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #413 Gepost op: 11 april 2013, 22:55:35

Nog een reden waarom ze nu hekwerk voor de ramen hebben? Ik heb dit nog niet eerder gezien bij Honac...


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #414 Gepost op: 11 april 2013, 23:00:39
Ik geloof dat Frank de verkeerde foto heeft geciteerd, op andere foto's zijn hondengeleiders te zien terwijl de 3 verlengde busjes dat niet lijken te zijn.

De vraag blijft dan waarvoor de 3 busjes zijn. Iets van paraat peloton ofzo? Dat zou de raamkooien in ieder geval wel verklaren.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #415 Gepost op: 11 april 2013, 23:04:35
Ik geloof dat Frank de verkeerde foto heeft geciteerd, op andere foto's zijn hondengeleiders te zien terwijl de 3 verlengde busjes dat niet lijken te zijn.

De vraag blijft dan waarvoor de 3 busjes zijn. Iets van paraat peloton ofzo? Dat zou de raamkooien in ieder geval wel verklaren.
Maar ook de andere Transporters hebben raamkooien, ze hebben ze allemaal terwijl ik dat bij Honac nog nooit eerder zo gezien heb (en ik ben er toch al wel wat keertjes langsgekomen ;-) )


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #416 Gepost op: 11 april 2013, 23:07:06
Ik geloof dat Frank de verkeerde foto heeft geciteerd, op andere foto's zijn hondengeleiders te zien terwijl de 3 verlengde busjes dat niet lijken te zijn.
Foutje, wat jij zegt klopt. Voor de volledigheid, ik bedoel:
Vanavond bij Honac, Apeldoorn:




Ben ook benieuwd waar de Amorak voor is. Ik begrijp dat die opbouw niet af-fabriek is?


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #417 Gepost op: 11 april 2013, 23:10:35
Ben ook benieuwd waar de Amorak voor is. Ik begrijp dat die opbouw niet af-fabriek is?
De hardtop komt van 'Road Ranger' als ik het goed heb. Zie ook: http://www.hoehn.de/EShop_CategoryProductOverview.Digitop?categoryID=129


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #418 Gepost op: 12 april 2013, 01:52:21
Mogelijk dat die ''lange'' Transporters met raamroosters voor een korps zijn die altijd al vuistbussen en/of een voetbal-eenheid hadden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Noord Nederland met de Vivaro's.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #419 Gepost op: 12 april 2013, 02:03:28
Zonder de details te kennen over deze amorak, kan ik vertellen dat PON deze gewoon in het assortiment heeft.
Enige verschil is de prijs, daarvoor zou ik ze absoluut niet bij PON kopen 0098 maar ja ik ben iets gieriger dan VtSpn......

Wat ik mij overigens wel afvraag welk merk zijn de lieren voor de Brandweer voertuigen daar ik zelf Warn of Ramsey gebruik.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.