Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 212684 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1590 Gepost op: 24 augustus 2016, 00:33:05
Beetje pushen kan geen kwaad  O0


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #1591 Gepost op: 24 augustus 2016, 00:43:30
Keep on calling  :D :D

 ;D
Aspirant Hoofdagent Limburg  


masterfaya

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #1592 Gepost op: 24 augustus 2016, 18:51:53
Ik begin ook 10 oktober in Amsterdam, mag vrijdag me kleding ophalen 💃🏼
Vraagje nog ik had via de telefoon een afpsraak gemaakt bij de kledingplanning krijg ik nog een bevestiging via mail en/of brief?

Leuk dat er ook mensen zijn die in Amsterdam gaan beginnen, we gaan knallen!!!


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1593 Gepost op: 24 augustus 2016, 19:55:15
Citaat van: masterfaya link=msg=1444017 date=1472057513
Ik begin ook 10 oktober in Amsterdam, mag vrijdag me kleding ophalen 💃🏼
Vraagje nog ik had via de telefoon een afpsraak gemaakt bij de kledingplanning krijg ik nog een bevestiging via mail en/of brief?

Leuk dat er ook mensen zijn die in Amsterdam gaan beginnen, we gaan knallen!!!

Sommige hebben dat wel gekregen, maar ik heb maandag de afspraak en heb ook geen mail ;)


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1594 Gepost op: 24 augustus 2016, 20:21:34
Citaat van: masterfaya link=msg=1444017 date=1472057513
Vraagje nog ik had via de telefoon een afpsraak gemaakt bij de kledingplanning krijg ik nog een bevestiging via mail en/of brief?
Ik heb wel een afspraakbevestiging gekregen per mail. Maar ik had er dan ook om gevraagd  e050

Als ik jou was zou ik er nog even voor bellen. Apeldoorn is niet bepaald om de hoek, en je uniform ophalen is niet niks. Het zou lullig zijn als blijkt dat er iets misgegaan is.

Politie kennende is dat niet ondenkbaar :-X


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #1595 Gepost op: 24 augustus 2016, 20:42:48
Citaat van: LSPD link=msg=1444032 date=1472062894
Ik heb wel een afspraakbevestiging gekregen per mail. Maar ik had er dan ook om gevraagd  e050

Als ik jou was zou ik er nog even voor bellen. Apeldoorn is niet bepaald om de hoek, en je uniform ophalen is niet niks. Het zou lullig zijn als blijkt dat er iets misgegaan is.

Politie kennende is dat niet ondenkbaar :-X
Ja, in mijn lichting is daar ook wel wat fout gegaan :(
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #1596 Gepost op: 24 augustus 2016, 21:48:52
Ik heb daarvoor gebeld en bijna overal is het wel fout gegaan met de bevestigingsmail voor de kledinglijst. Gewoon even bellen met de PU en vragen voor de email  ;)
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1597 Gepost op: 26 augustus 2016, 23:45:18
Voor degene die zijn of haar kleding al heeft. Voor gebruik heb ik eerst al mijn kleding conform de was instructies gewassen. Nou zijn er 3 polo's verkleurd. De fluoriserende horizontale striping is geel geworden. Iemand hier ervaring mee na een eerste wasbeurt? En wat kan ik het best doen? Contact opnemen met de PU-Winkel?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1598 Gepost op: 26 augustus 2016, 23:58:37
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1444272 date=1472247918
Nou zijn er 3 polo's verkleurd. De fluoriserende horizontale striping is geel geworden. Iemand hier ervaring mee na een eerste wasbeurt? En wat kan ik het best doen? Contact opnemen met de PU-Winkel?
Ligt misschien voor de hand, maar heb je ze al vergeleken met je andere polo's? In bepaald licht kan het groen namelijk geel lijken.

Ik heb inmiddels ook al een polo gewassen: binnenstebuiten, 40 graden, juiste wasmiddel, geen wasverzachter, vervolgens niet in de droger en niet buiten gehangen.. Niks mee gebeurd (behalve schoon geworden  ::) )

Mocht je 'm stressen (wat ik kan begrijpen) sowieso PU even bellen. Al is het maar om erachter te komen wat er mis gegaan is.


PeterK90

  • Aspirant N4 Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #1599 Gepost op: 27 augustus 2016, 09:26:39
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1444272 date=1472247918
Voor degene die zijn of haar kleding al heeft. Voor gebruik heb ik eerst al mijn kleding conform de was instructies gewassen. Nou zijn er 3 polo's verkleurd. De fluoriserende horizontale striping is geel geworden. Iemand hier ervaring mee na een eerste wasbeurt? En wat kan ik het best doen? Contact opnemen met de PU-Winkel?

Het gebeurd vaker dat de strepen vaal van kleur worden, ze lijken dof ipv fluorescerend, ik heb er zelf ook 1 van. Je kan contact opnemen met PU en ze als het goed is laten wisselen. 1 kan nog, 3 is misschien iets teveel van het goede  :)