Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)

Auteur Topic: Gemeentelijke Handhavingsdiensten (stadswacht, milieupolitie, parkeercontrole, enz.)  (gelezen 223845 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

gebruiker0401206

  • Gast
Het bord is uitschuifbaar uit de zonneklep en enkel aanwezig in het voertuig als de betreffende medewerker erin rijdt.


Gadgetman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
  • ...zo niet...dan tóch....
Het bord is uitschuifbaar uit de zonneklep en enkel aanwezig in het voertuig als de betreffende medewerker erin rijdt.

Ok, dan is daar nadrukkelijk over nagedacht en is het ook beter verdedigbaar, stel er heeft iemand een goede advocaat.  ::)


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Als er in het boek staat dat een matrixbord met 'STOP' 'POLITIE' een officieel stopteken is, zou ik dat toch echt geloven hoor.
Staat er echt in dat boek dat het alleen een officieel stopteken is als beide woorden zichtbaar zijn? e050

Morgen zie ik hem als het goed is weer, dan zal ik nog eens in het boek kijken ;)


Gadgetman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
  • ...zo niet...dan tóch....
Even nog over het STOP-Politie verhaal van de jachtopzichters. Heb even in mijn netwerk rondgevraagd en de betreffende Dacia wordt alleen gereden door BOA's. Éen van hen is ook VP'er maar in die hoedanigheid zit deze nooit in deze wagen, aldus de betrouwbare bron. Komt er dan op neer dat dit bordje simpelweg niet is toegestaan. Zag overigens wel een bordje STOP-BOA hier;

http://www.jhmlighting.nl/65/19/BOA%2520STOP%2520borden

Dat is dan weer perfectly legal!  O0




Gadgetman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
  • ...zo niet...dan tóch....
Foto 7.
http://www.clabbers.com/nl/producten/voertuigen/autobelettering/#lightbox[146]/6/

Je bedoelt die wagen van Sinvest? Dat is wachten tot het LFR ingrijpt, is al gemeld heb ik begrepen als oneigenlijk gebruik BZK striping. Is ook een beetje vreemd dat een particulier bedrijf deze 'douane' striping voert.


Iv0

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Monsieur Cannibale


Niet helemaal scherp, maar Cition controleert sinds kort ook de vignetten voor de belasting van Waternet.
et Voila


Iv0

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Monsieur Cannibale
et Voila


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399


Niet helemaal scherp, maar Cition controleert sinds kort ook de vignetten voor de belasting van Waternet.

Wat is "Cition"?


sylvester1986

  • Gast
Wat is "Cition"?
Parkeerbeheer.
Als je het zo leest zou je denken belastingdienst :D