Nieuwe uniformen politie (oud)

Auteur Topic: Nieuwe uniformen politie (oud)  (gelezen 33498 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #20 Gepost op: 25 januari 2005, 18:52:14
Als je het aantal prenten telt dat ik voor pietluttige onvertredinkjes heb gehad zou je het haast gaan denken...   :(  :(  :(
Arts  www.alphalog.nl


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #21 Gepost op: 25 januari 2005, 19:25:11
Als je het aantal prenten telt dat ik voor pietluttige onvertredinkjes heb gehad zou je het haast gaan denken... :( :( :(
Misschien een tipje....als je geen overtredingen maakt......vul de rest zelf maar in ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #22 Gepost op: 25 januari 2005, 19:29:11
Misschien een tipje....als je geen overtredingen maakt......vul de rest zelf maar in ;)
Dat is typisch de opmerking van een opsporingsambtenaar. Maar hij heeft wel gelijk  ;) ;D


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #23 Gepost op: 25 januari 2005, 22:14:22
wat is een pietlutige overtreding dan?

mvg
MIke


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #24 Gepost op: 25 januari 2005, 22:25:23
Stomdronken door rood licht op een druk kruispunt zonder verlichting 's nachts, dat soort overtredinkjes.

Nee hoor, gewoon vergeten achterLEDje aan te zetten.
Meteen gedaan, toch een prent van E 25,-  >:(
Arts  www.alphalog.nl


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #25 Gepost op: 25 januari 2005, 22:34:51
Stomdronken door rood licht op een druk kruispunt zonder verlichting 's nachts, dat soort overtredinkjes.

Nee hoor, gewoon vergeten achterLEDje aan te zetten.
Meteen gedaan, toch een prent van E 25,- >:(
Dan zou ik maar onmiddelijk mijn mond houden.....als je zo onwijs gematst wordt nog gaan zeuren dat je een bon voor een kapot lampje krijgt.... :-\ ;)

Andere 2 zijn nl een stukkie duurder.... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #26 Gepost op: 26 januari 2005, 22:20:42
Dan zou ik maar onmiddelijk mijn mond houden.....als je zo onwijs gematst wordt nog gaan zeuren dat je een bon voor een kapot lampje krijgt.... :-\ ;)

Andere 2 zijn nl een stukkie duurder.... ;)
er zijn inderdaad wel eens momenten dat je beter even niks meer kunt zeggen  ::) ::)


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #27 Gepost op: 27 januari 2005, 10:37:26
Ja, ik wil dan ook wel even uit de doeken doen hoe men de herziene uniformen financiert. Halverwege 2003 is ons kledingbudget bevroren, zodat er geen uniformkleding meer besteld kon worden ter vervanging van versleten delen. In 2004 met het nieuwe budget voor dat jaar idem. En omdat het nu waarschijnijk 2006 wordt voordat het nieuwe uniform er komt, zijn bepaalde zaken, zoals broek en overhemd (wel wit), wel weer te bestellen. Kortgezegd komt het er op neer dat we zelf noodgedwongen al 2 jaar besparen om het nieuwe uniform te betalen.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #28 Gepost op: 27 januari 2005, 10:40:00
Stomdronken door rood licht op een druk kruispunt zonder verlichting 's nachts, dat soort overtredinkjes.

Nee hoor, gewoon vergeten achterLEDje aan te zetten.
Meteen gedaan, toch een prent van E 25,-  >:(

Gezien het boetebedrag brandde er aan de voorzijde ook geen verlichting (fiets) of je was op een bromfiets, maar dat lijjkt met met led verlichting niet zo waarschijnlijk, maar niet onmogelijk.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #29 Gepost op: 27 januari 2005, 10:56:12
Gezien het boetebedrag brandde er aan de voorzijde ook geen verlichting (fiets) of je was op een bromfiets, maar dat lijjkt met met led verlichting niet zo waarschijnlijk, maar niet onmogelijk.

 ??? Geld terug!
Arts  www.alphalog.nl