Motoragenten beschoten met automatische wapens na liquidatie Bossestraat - Amsterdam 29-12-2012

Auteur Topic: Motoragenten beschoten met automatische wapens na liquidatie Bossestraat - Amsterdam 29-12-2012  (gelezen 105465 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Idd waar gaat het naar toe en als ze wat minder bezuinigen en zorgen voor nog meer Blauw op straat halen dergelijke crimi's zulke actie wel uit hoofd. Hoop ik... ::)
Meer blauw op straat zal helpen tegen de doorsnee inbreker en vervelende knaapjes autochtoon/allochtoon, maar niet tegen deze categorie; dit waren duidelijk keiharde, doorgewinterde professionals (beroeps-hitmen?).


nexxon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59


Onderzoek op PD aan de Bok de Korverweg wagen met veel schade en volgens getuigen zijn mensen vanuit deze auto overstapt in andere wagen


Hele serie te bekijken: HIER

Datum aanvang laatste tenaamstelling:   
29-12-2012

Auto heeft op marktplaats gestaan, echter advertentie is inmiddels verwijderd, wss omdat deze verkocht is.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Is het nu in niemand opgekomen dat de twitterberichten van haar misschien wel in opdracht waren van de politievoorlichter. Deze zal tijdens het incident platgebeld worden door alle media. Misschien heeft hij/zij zelf geen tijd om de twitterberichten te versturen en dit gedelegeerd. Om 23 uur loopt haar dienst misschien wel af en heeft daarna gewoon vakantie. Ik weet dat dit ook allemaal aannames zijn van mij, maar om nu allerlei andere zaken te roepen is speculatie en daar deden we hier toch niet aan?
Nee, dat is niet in mij opgekomen en daar zal ook echt geen sprake van zijn, dat kan ik je garanderen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.




mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Datum aanvang laatste tenaamstelling:   
29-12-2012

Auto heeft op marktplaats gestaan, echter advertentie is inmiddels verwijderd, wss omdat deze verkocht is.

Dan ga je er vanuit dat de kentekenplaten kloppen. 98uiye 98uiye


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Nee, dat is niet in mij opgekomen en daar zal ook echt geen sprake van zijn, dat kan ik je garanderen.

Duidelijk, Red. Via PM met Haageneesch is dit ook duidelijk geworden.  O0
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Tweede dode door schietpartij

De schietpartij zaterdagavond in de Staatsliedenbuurt in Amsterdam heeft een tweede leven geëist.


Een man die zwaargewond was geraakt na te zijn beschoten, is in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden. Een andere man stierf ter plaatse. Dit heeft de politie laten weten.

    http://www.at5.nl/artikelen/93265/tweede-dode-door-schietpartij


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Tweede dode schietpartij Amsterdam
Toegevoegd: zondag 30 dec 2012, 10:25

Er is een tweede dode gevallen door de schietpartij in Amsterdam. De man werd gisteravond zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij volgens de politie aan zijn verwondingen overleden.

In Amsterdam-West werd zaterdagavond op verschillende plekken in de Staatsliedenbuurt geschoten. Het andere slachtoffer overleed ter plaatse.

De twee zaten in een auto met een Frans kenteken. Die auto werd onder vuur genomen door meerdere mannen. De schutters reden in een zilvergrijze Audi en zijn voortvluchtig.

De identiteit van beide slachtoffers is nog niet bekend.

http://nos.nl/artikel/456586-tweede-dode-schietpartij-amsterdam.html


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Twee doden bij schietincidenten in de Staatsliedenbuurt

    Laatste update: 30-12-2012 | 09:54

Amsterdam - Zaterdagavond 29 december rond half elf zijn in de Staatsliedenbuurt twee mannen beschoten met automatisch vuurwapens en ten gevolge daarvan overleden.

Een van hen overleed direct ter plaatse. De ander overleed in een ziekenhuis aan zijn verwondingen. De slachtoffers waren de inzittenden van een auto die veelvuldig beschoten werd. Ook in de directe omgeving van deze bewuste auto voorzien van een Frans kenteken werd geschoten. De identiteit van beide slachtoffers is nog niet vastgesteld.

De schutters zaten in een zilvergrijze personenauto van het merk Audi, type A4 station. Op hun vlucht schoten de verdachten op de Haarlemmerweg op politiemensen. Daarbij raakte niemand gewond. De vluchtauto reed met hoge snelheid in de richting van Halfweg en werd leeg aangetroffen in de Bok de Korverweg. Een grote zoekactie in de directe omgeving van de Audi leverde geen verdachten op.

Een Team Grootschalige Opsporing (TGO) onderzoekt de zaak.

 http://www.politie.nl/nieuws/2012/december/30/05-twee-doden-na-schietincidenten-in-de-staatsliedenbuurt.html


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931