Motoragenten beschoten met automatische wapens na liquidatie Bossestraat - Amsterdam 29-12-2012

Auteur Topic: Motoragenten beschoten met automatische wapens na liquidatie Bossestraat - Amsterdam 29-12-2012  (gelezen 105932 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Verdachte liquidatie Staatsliedenbuurt is Adil A. (24) uit Oud-West

Adil. A was trouwens ook betrokken bij de schietpartij op de A7 in 2008, waarbij 2 agenten werden beschoten.

www.youtube.com/watch?v=2vjhCCy5zFE
User: ruben538


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Thomas Schlijper ‏@schlijper

PHOTO Telt u de kogelgaten even mee? #westerpark pic.twitter.com/rmrO5BJm


30 december 12 om 12:31 's ochtends
Staat deze nu te koop bij Domein Roerende Zaken?  :o

Beschrijving:
2211 Personenauto, RANGE ROVER,
type SPORT 3.0TDV6, automatic,
kenteken HB255C,
afgelezen km-stand 16.528, diesel,
zonder kentekenbewijs,
zonder kentekenplaat.

Certificaat van Overeenstemming (CVO) niet aanwezig.
Bij registratie/invoer voertuig kan door de RDW
om dit certificaat worden gevraagd.
GEEN NEDERLANDS KENTEKEN. ZIE ARTIKEL
19.4 VAN DE ALGEMENE VOORWAARDEN
VERKOOP ROERENDE ZAKEN.
Categorie: Voertuigen en onderdelen

Zie: http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/0b45d282e3fc1da4c302a872fa747719.php?veilingen=2013-02&categorien%5B%5D=5&search=&images=1&pamount=50&show=Toon&kfrom=51&meerfotos=2211&kterug=2211


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Lijkt me stug dat het deze Land Rover is. Ik neem aan dat hij is/wordt vernietigd?
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
Het kenteken dat in de omschrijving staat komt niet echt overeen met het Franse kenteken dat de Range Rover op 29 december had...
Daarnaast zou de beslissing om de auto te verkopen én de reparatie van de kogelgaten in één maand gebeurd zijn. Dat zal onder omstandigheden misschien mogelijk zijn, maar het lijkt mij vrij snel!


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Leek mij ook al stug, en ik had het kenteken over het hoofd gezien. Leek d'r wel op maar beschouw het maar als niet geplaatst  98uiye


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Daarnaast zou de beslissing om de auto te verkopen én de reparatie van de kogelgaten in één maand gebeurd zijn. Dat zal onder omstandigheden misschien mogelijk zijn, maar het lijkt mij vrij snel!

Sterker nog, deze foto's zijn, mits de camera-instelling goed staat, al op 8 januari van dit jaar genomen. Dat is wel een hele snelle reparatie van moeilijke punten (dak etc.)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Schrik heeft in Staatsliedenbuurt plaatsgemaakt voor ergernis

AMSTERDAM Zo'n anderhalve maand na de dubbele liquidatie in de Amsterdamse Staatsliedenbuurt heeft de schrik daar plaatsgemaakt voor ergernis.

Zo is buurtbewoonster mevrouw Koers woedend omdat haar auto bij de achtervolging total loss werd gereden en ze voorlopig kan fluiten naar een redelijke schadevergoeding.

Het onderzoek naar de schietpartij is nog in volle gang maar mevrouw Koers moet al die tijd met de tram en de bus, en aandacht is er alleen voor de daders zo vindt ze.

Bron: http://www.rtvnh.nl/nieuws/97655/Schrik+heeft+in+Staatsliedenbuurt+plaatsgemaakt+voor+ergernis


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Vermeend slachtoffer schietpartij Staatsliedenbuurt aangehouden
Laatste update: 28-02-2013 | 14:22
Amsterdam - Op vrijdag 22 februari is in Rotterdam een 28-jarige man aangehouden wegens vuurwapenbezit en valse identiteitspapieren. Deze man was op 29 december vorig jaar in de Staatsliedenbuurt in Amsterdam West toen daar op hem en Youssef Lkhorf en Said el Yazidi werd geschoten door meerdere personen.

Hij wist toen te ontkomen door in het water te springen. Youssef en Said werden dodelijk getroffen.
De man is afgelopen maandag door het Openbaar Ministerie (OM) voorgeleid aan de rechter-commissaris die zijn inbewaringstelling heeft bevolen.
Vanwege onderzoeksbelang worden er verder geen mededelingen gedaan.

Bron: http://www.politie.nl/nieuws/2013/februari/28/05-vermeend-slachtoffer-schietpartij-staatsliedenbuurt-aangehouden.html
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Opnieuw verdachte aangehouden in onderzoek schietpartij Staatsliedenbuurt

http://www.politie.nl/nieuws/2013/maart/22/05-amsterdam-opnieuw-verdachte-aangehouden-in-onderzoek-schietpartij-staatsliedenbuurt.html
Laatste update: 22-03-2013 | 09:40

Amsterdam - Gistermorgen, donderdag 21 maart, is een tweede verdachte aangehouden in het onderzoek naar de dodelijke schietpartij in de Staatsliedenbuurt op zaterdagavond 29 december 2012. De aangehouden verdachte is een 32-jarige man uit Amsterdam.

Al eerder werd een 24-jarige verdachte aangehouden in deze zaak. Hij zit nog vast.
Beide mannen worden verdacht van betrokkenheid bij de schietpartij. Daarbij werden niet alleen de 21-jarige Said el Yazidi en de 28-jarige Youssef Lkhorf doodgeschoten, maar werd tevens, van dichtbij met automatische wapens op achtervolgende politiemensen geschoten.
De nu aangehouden verdachte wordt vandaag voorgeleid voor de rechter-commissaris.

Noot redacties: op dit moment worden verder geen mededelingen gedaan over deze arrestatie danwel de stand van zaken binnen het onderzoek.
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!