Fotoprogramma logo op foto

Auteur Topic: Fotoprogramma logo op foto  (gelezen 14243 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Guust

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
  • Don't shoot the messenger!
Reactie #10 Gepost op: 14 mei 2008, 15:21:20
Ik heb daar het programma bordermaker voor.

het is niet alleen om een border om je foto te maken maar ook om alle foto's direct te verkleinen en in alle hoeken wel iets te schrijven.

Guust


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #11 Gepost op: 14 mei 2008, 15:26:10
Er zal met Photoshop vast wel een systeem zijn om in één keer te doen. Ik ben geen Photoshop gebruiker maar die zitten hier vast wel. En misschien kom je hier ook wel wat verder mee:

http://www.google.nl/search?num=100&hl=nl&q=photoshop+logo+batch&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #12 Gepost op: 14 mei 2008, 15:29:04
Je moet even zoeken naar tutorials waarmee je "Actions" in Photoshop kunt maken. Hiermee sla je alle handelingen die je verricht op, waarna je vervolgens met enkele klikken deze action als batch kunt toepassen op een gehele map met foto's.


Gast48368

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 14 mei 2008, 15:35:45
Het topic van Ghost even samengevoegd met een eerder topic over dit onderwerp.

Anneke

moderator


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #14 Gepost op: 14 mei 2008, 15:40:40
FastStone

Werkt als de beste, kunt honderden foto's in 1 keer rezisen met een watermerk erop. O0


Engeltje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 243
Reactie #15 Gepost op: 14 mei 2008, 19:50:44
Kun je er in photoshop geen 'aktie' van maken, die je in een batch op veel foto's tegelijk uit kunt voeren?

Wanneer je geen idee hebt waar ik het over heb moet je maar even googelen onder 'photoshop action batch' o.i.d.
Mijn motto: "live fast, die young and leave a damn' goodlooking corpse"


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #16 Gepost op: 14 mei 2008, 22:58:00
Je moet even zoeken naar tutorials waarmee je "Actions" in Photoshop kunt maken. Hiermee sla je alle handelingen die je verricht op, waarna je vervolgens met enkele klikken deze action als batch kunt toepassen op een gehele map met foto's.

Kun je er in photoshop geen 'aktie' van maken, die je in een batch op veel foto's tegelijk uit kunt voeren?

Wanneer je geen idee hebt waar ik het over heb moet je maar even googelen onder 'photoshop action batch' o.i.d.

 :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #17 Gepost op: 15 mei 2008, 13:22:40
hey jongens

ik heb ff een vraagje als ik foto's maat zet ik er later altijd mijn naam op de foto dit doe ik met photoshop toch duur dit veels te lang weet iemand een snelle manier om grote hoeveelheden foto's te voor zien van een logo + naam???????????????????????????????

alvast bedankt
Pascal Vlutters
http://www.brandweertwente.nl/p3.php?RubriekID=2673


Arle Image Webcreator  ;)


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #18 Gepost op: 16 mei 2008, 13:05:08
hey jongens

ik heb ff een vraagje als ik foto's maat zet ik er later altijd mijn naam op de foto dit doe ik met photoshop toch duur dit veels te lang weet iemand een snelle manier om grote hoeveelheden foto's te voor zien van een logo + naam???????????????????????????????

alvast bedankt
Pascal Vlutters
http://www.brandweertwente.nl/p3.php?RubriekID=2673


Met die van Sam! ---> bordermaker... ik gebruik hem ook ... je kan dan gewoon al je foto's in 1 keer doen :) ik vind het heerlijk werken!!


Mind

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • Inline Explorer
Reactie #19 Gepost op: 16 mei 2008, 16:18:17
pas is trouwens bordenmaker 3.1 uitgekomen!
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures