Politieconditie

Auteur Topic: Politieconditie  (gelezen 8501 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #20 Gepost op: 15 september 2013, 13:36:06
Als jij gewoon regelmatig sport en fit bent dan maakt het niet zo veel uit wat die instructeurs zeggen. Zij geven gewoon tips mee voor personen die het misschien iets moeilijker vinden. Bij mij zeiden ze ook nadrukkelijk om niet te gaan sprinten omdat je dat niet volhoudt. Eerste 4 ronden gewoon gesprint, laatste ronde op 'normaal' tempo gerend en hele snelle tijd neergezet. Als je overtuigd bent van je eigen kwaliteiten en weet hoe je ze moet gebruiken komt het sowieso goed  O0


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #21 Gepost op: 15 september 2013, 13:50:20
Citaat van: black_ice_360 link=msg=1201671 date=1379244966
Als jij gewoon regelmatig sport en fit bent dan maakt het niet zo veel uit wat die instructeurs zeggen. Zij geven gewoon tips mee voor personen die het misschien iets moeilijker vinden. Bij mij zeiden ze ook nadrukkelijk om niet te gaan sprinten omdat je dat niet volhoudt. Eerste 4 ronden gewoon gesprint, laatste ronde op 'normaal' tempo gerend en hele snelle tijd neergezet. Als je overtuigd bent van je eigen kwaliteiten en weet hoe je ze moet gebruiken komt het sowieso goed  O0

Zeker. Ik bedoel dat velen het waarschijnlijk op die manier doen door de aanwijzingen die gegeven worden.
Senior GGP / Oost-Brabant


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #22 Gepost op: 16 september 2013, 10:11:18
Citaat van: Nick link=msg=1201678 date=1379245820
Zeker. Ik bedoel dat velen het waarschijnlijk op die manier doen door de aanwijzingen die gegeven worden.

Klopt hoor. Onze sportdocenten/instructeurs coachen iedereen zo goed mogelijk naar eer en geweten. Dus maatwerk om te zorgen dat zoveel mogelijk kandidaten het halen. Het is niet zo dat zij een bepaald afvalpercentage moeten bewerkstelligen of zo. Hoe meer ze 'erdoor slepen' hoe fijner ze dat vinden. Veel kandidaten zullen dit motiverende vast wel herkennen!


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #23 Gepost op: 16 september 2013, 17:03:09
Wat ik persoonlijk fijn vond van de instructeurs is dat je een aantal keer je tussentijd te horen krijgt. Daardoor weet je dat je (ruim) binnen de tijd loopt of niet. Daardoor kun je beter anticiperen op de rest van de het parcours. En het feit dat ze je aanmoedigen is altijd fijn natuurlijk  :)


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #24 Gepost op: 16 september 2013, 17:39:49
Citaat van: Arnoud link=msg=1201893 date=1379319078
Veel kandidaten zullen dit motiverende vast wel herkennen!

Waaronder ik zelf. Heb de werkwijze van de instructeurs als zeer prettig ervaren.  O0
Hetzelfde geldt nu overigens voor de AZ-docenten op de academie. Zeer bekwame lui!
Senior GGP / Oost-Brabant


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #25 Gepost op: 17 september 2013, 16:02:26
We geven het door ;-)


J.ennifer

  • Aspirant VP / Zeeland West Brabant & BOA
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #26 Gepost op: 17 september 2013, 19:55:16
Ik heb de sporttest 2 weken terug gelopen, had daarvoor erg last van mijn scheenbeenvlies en daardoor niet veel kunnen trainen. Toch heb ik een tijd neergezet van 3.36 en moest 3.45 halen dus ik ben zeer tevreden:). Ik ben het er mee eens dat de sport instructeurs echt toppers zijn qua coaching en tips! Ik vond het ook fijn de tijd tussendoor te horen.
Herinneringen die je later wilt hebben, die moet je nu maken


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #27 Gepost op: 8 oktober 2013, 23:06:05
Citaat van: black_ice_360 link=msg=1202019 date=1379343789
Wat ik persoonlijk fijn vond van de instructeurs is dat je een aantal keer je tussentijd te horen krijgt. Daardoor weet je dat je (ruim) binnen de tijd loopt of niet. Daardoor kun je beter anticiperen op de rest van de het parcours. En het feit dat ze je aanmoedigen is altijd fijn natuurlijk  :)

Grappig, want ik loop altijd zonder tijd en ik schiet bijvoorbeeld altijd op de donkere schijf zodat ik NIET weet of ik iets raak. Ik vertrouw op mijzelf en ik weet dat ik binnen de tijd loop én dat ik raak schiet  ;D

ik heb immers nog nooit een instructeur naast me gezien bij het achtervolgen van een verdachte of het gebruik van het vuurwapen. En geloof me... beide heb ik mee gemaakt en met beide was er geen theorie lul in de wijde omgeving te vinden. Alleen achteraf lopen ze te kamelen dus.....
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #28 Gepost op: 11 oktober 2013, 09:34:53
De sportapp is nu ook beschikbaar in de Appstore, voor Iphone dus!!  :)