Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 744437 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #120 Gepost op: 26 augustus 2008, 14:33:56
Oh, daar..... ::)

Buiten dat, is het natuurlijk een uiterst boeiende post met veel toegevoegde waarde  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #121 Gepost op: 26 augustus 2008, 17:46:59
zojuist hier in het centrum een zwarte golf plus van de politie zien rijden...
ik hier vanmiddag nog een witte volvo met strepen  :)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #122 Gepost op: 26 augustus 2008, 18:11:36
Oké, nu weten we het weer ;)


Edit:

Voor wie de hint niet begreep; met bovenstaande bedoel ik dat er niet verder over wordt gediscussieerd en dat we het weer gaan hebben over de aanbesteding. Kortom: 'on-topic'

Verdere off-topic berichten zijn / worden dan ook verwijderd :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #123 Gepost op: 5 september 2008, 16:55:18
Ik heb met iemand gesproken die redelijk ingevoerd is in deze zaken en die vertelde ook dat het op de uniformen zou komen. (Ik ga even uit van mijn bron) In welke vorm weet ik niet, maar wat ik begreep wil de politie het ""waakzaam en dienstbaar'' vrij prominent uitdragen.

Heb ik ook vernomen. Vooralsnog is het gerucht bevestigd: want het stond op ons intranet. Zij hadden het daar over korpsbrevetten met de slogan (waar moet dan nog de regionaam komen??)


Roadkingwarrior

  • Gast
Reactie #124 Gepost op: 31 oktober 2008, 08:00:35
Heb ik ook vernomen. Vooralsnog is het gerucht bevestigd: want het stond op ons intranet. Zij hadden het daar over korpsbrevetten met de slogan (waar moet dan nog de regionaam komen??)
De regionaam verdwijnt van het uniform. Er komt alleen een korpsbrevet met de nieuwe slogan. Overigens is deze inmiddels ingevoerd bij diverse korpsen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #125 Gepost op: 31 oktober 2008, 21:33:17
De regionaam verdwijnt van het uniform. Er komt alleen een korpsbrevet met de nieuwe slogan. Overigens is deze inmiddels ingevoerd bij diverse korpsen.

Waar staat de regionaam buiten het korpsbrevet nog meer op het uniform dan?

En over een aantal jaren, dan draaien we alles weer terug, en verdwijnd ''Waakzaam en Dienstbaar'' weer ergens in een stoffig la'tje.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #126 Gepost op: 1 november 2008, 10:17:28
Waar staat de regionaam buiten het korpsbrevet nog meer op het uniform dan?

En over een aantal jaren, dan draaien we alles weer terug, en verdwijnd ''Waakzaam en Dienstbaar'' weer ergens in een stoffig la'tje.

Voorlopig worden er nu weer tonnen over de balk gesmeten... Alle korpsen moeten bezuinigen en ik kan je zo vertellen dat de grootste bezuinigingspost het personeel is. Hoe kan je dan deze hele actie uitleggen aan het personeel. Alle auto's moesten naar servicepunt voor bestickering. Dat mag al wat kosten. Vervolgens krijgen we allemaal een paar nieuwe korpsbrevetten en nieuwe naamplaatjes met het waakzaam en dienstbaar logo erop. Briefpapier waar het waakzaam en dienstbaar logo niet op stond verdween zo bij het oud papier. En als toetje kreeg ik van de week een waakzaam en dienstbaar boek in de brievenbus. Zo'n boek kost ook al snel weer 15 a 20 euro pp. Heel politie Nederland krijgt zo'n boek dus reken maar weer uit. Er zal geen burger zijn die er ook maar een seconde stil bij staat bij het hele waakzaam en dienstbaar gebeuren. Maar ondertussen worden er wel tonnen over de balk gesmeten. De bugers zullen pas een ander beeld van de politie krijgen als ze vaker persberichten lezen en persoonlijk bericht krijgen dat er een verdachte is aangehouden voor het feit waar zij aangifte van hebben gedaan. Een ander beeld van de politie doormiddel van een nieuwe slogan zal de burger echt niet krijgen.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #127 Gepost op: 1 november 2008, 19:06:40
Mooi gesproken en 100% mee eens!
greetz,  Enrique


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #128 Gepost op: 9 november 2008, 15:37:36
onbegrijpelijk, eerst dat gedoe met de roze jassen (oh nee die waren geel he ?  :P )
en nu weer dit gedoe met die slogans. Hebben ze nog ergens geld over bij de overheid zeker? Wij hebben ook al zo iets: dat nieuwe rijkslogo moet nu overal op.
Wij krijgen straks dus ook alles nieuw ...  ???
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #129 Gepost op: 9 november 2008, 19:34:46
Laten we het nu maar weer even over de voertuigen gaan hebben, de ''Waakzaam en Dienstbaar'' slogan is inmiddels bekend.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !