Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1473312 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

erik 67

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,622
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #1100 Gepost op: 6 december 2011, 20:49:49
p2kflex
13:21:20 06-12-11GROUP-1PRIO : 992 341 POLITIE OEFENCIRCUIT EENDENWEG 12 LELYSTAD 8218NC Aanrijding letsel (THV: Licht) (aantal personen in object ws: 1)
0700012BRW Veiligheidsregio Flevoland (OvD Midden) (Alarmcode)
0700028BRW Veiligheidsregio Flevoland (OvD Midden) (Infocode)
0700560BRW Lelystad (Kazerneploeg)
0700570BRW Lelystad (Kazernealarm)


WWEMV? Hopelijk niets ernstig

Politieauto over de kop op oefencircuit

LELYSTAD -  Twee agenten zijn dinsdagmiddag gewond geraakt, nadat de auto waarin ze zaten over de kop sloeg op het oefencircuit van de politie in Lelystad. Dat meldde een politiewoordvoerster.
 
Een van de agenten kon op eigen kracht uit de auto kruipen, de ander moest door de brandweer worden bevrijd. Beide slachtoffers zijn met onbekend letsel naar een ziekenhuis vervoerd.

Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren, is nog niet duidelijk. Ook kon de zegsvrouw nog niets kwijt over de identiteit van de agenten noch van welk korps ze zijn.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/11069976/__Politieauto_over_de_kop__.html


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1101 Gepost op: 7 december 2011, 00:11:00
auto v s ambulance bij stadion galgenwaard utrecht
door TheFotokoning op 6 dec 2011
geen beschrijving beschikbaar
Samen sterk in de hulpverlening!


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1102 Gepost op: 7 december 2011, 16:04:35
auto v s ambulance bij stadion galgenwaard utrecht
door TheFotokoning op 6 dec 2011
geen beschrijving beschikbaar
Dat is de tweede Ravu in korte tijd  ;)
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #1103 Gepost op: 7 december 2011, 16:28:17
gelukkig is het al een 'oudje'


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1104 Gepost op: 7 december 2011, 17:06:11
Is geen BMW 5 maar een 3 serie ;)
is geen BMW 3 serie, t was een BMW 3 serie! ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1105 Gepost op: 7 december 2011, 23:28:06
Politieauto over de kop op oefencircuit

LELYSTAD -  Twee agenten zijn dinsdagmiddag gewond geraakt, nadat de auto waarin ze zaten over de kop sloeg op het oefencircuit van de politie in Lelystad. Dat meldde een politiewoordvoerster.
 
Een van de agenten kon op eigen kracht uit de auto kruipen, de ander moest door de brandweer worden bevrijd. Beide slachtoffers zijn met onbekend letsel naar een ziekenhuis vervoerd.

Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren, is nog niet duidelijk. Ook kon de zegsvrouw nog niets kwijt over de identiteit van de agenten noch van welk korps ze zijn.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/11069976/__Politieauto_over_de_kop__.html

Tja ik denk dat de chauf nu weet waar de grenzen liggen  ::)

Maar in het kader van: politie in de pers. Toch raar dat dit soort persberichten er wel zijn en idd de resultaten van achtervolgingen ed nergens terug te vinden zijn. Nu moet ik er wel bij aantekenen dat voorlichting van A-A meestal in kennis gesteld wordt door de collega's zelf (of door de pers... e050)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #1106 Gepost op: 8 december 2011, 12:46:48
Tja ik denk dat de chauf nu weet waar de grenzen liggen  ::)

Ik zou voorzichtig zijn met dit soort commentaren...........................wie weet lag het aan een technisch mankement van het voertuig en niet zozeer aan de stuurmanskunsten van de bestuurder.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1107 Gepost op: 8 december 2011, 18:14:16
Toch raar dat dit soort persberichten er wel zijn en idd de resultaten van achtervolgingen ed nergens terug te vinden zijn.

Nee, dat is niet raar. Zeker de laatste tijd zie je dat veel VE's in alle beperkingen gaan, zodoende zou een persbericht wél raar zijn....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1108 Gepost op: 8 december 2011, 23:28:48

Ik zou voorzichtig zijn met dit soort commentaren...........................wie weet lag het aan een technisch mankement van het voertuig en niet zozeer aan de stuurmanskunsten van de bestuurder.

Dat zeg ik, de chauf weet nu waar de grenzen liggen! Je hebt te maken met materiaal: rubber dat slijt, wegdek dat elke meter anders is etc etc. Het is niet bedoeld als commentaar, van elke "fout"/ gebeurtenis moet je iets leren en ik denk dat de chauf dat nu ook gedaan heeft.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1109 Gepost op: 9 december 2011, 10:19:58
Waarschijnlijk aan het einde van het lange eind iets te hard erin en dan in het gras komen.