Blijven ademen, verhalen uit de ambulance, Belgie

Auteur Topic: Blijven ademen, verhalen uit de ambulance, Belgie  (gelezen 4588 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Gepost op: 22 augustus 2012, 21:12:18
Dit boek komt uit september 2012 : http://www.standaardboekhandel.be/seo/nl/boeken/boeken_literatuur_waargebeurdeverhalen/9789460011771/Boris+Rousseeuw/Blijven+ademen

Pakkende en ook komische verhalen uit de mond van Belgische hulpverleners ook ikzelf heb mijn steentje bijgedragen  ::)

Het boek geeft geen namen vrij van Hulpverleners en patiënten wat eindelijk normaal is ook.

Allen kopen zou ik zeggen                                                              


Ambulancier ambulancedienst Turnhout


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2012, 23:41:35
Even melden dat het boek kan besteld worden in elke Nederlandse boekenhandel
en kan geleverd worden zodra deze verschenen is.

Eventueel kunnen belangstellenden zich rechtstreeks richten tot de uitgever (www.uitgeverijvrijdag.be)

even laten weten dat ik geen aandelen heb in deze alleen heb ik alle respect voor de uitgever en schrijver
die eindelijk eens aandacht hebben voor de Hulpverleners in Belgie.
Weet dat je deze niet kan vergelijken met in Nederland en dat de job Ambulancier in Belgié bv geen erkende job is
en die het doet deze tegen een heel lage verloning doet.

Gr Siegie
Ambulancier ambulancedienst Turnhout


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #2 Gepost op: 8 september 2012, 13:39:16
Boek is dus nu in de handel te verkrijgen voor NL kan dat alvast bij deze /
http://boeken-kopen.nl/blijven-ademen/
Ambulancier ambulancedienst Turnhout


harold1981

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #3 Gepost op: 7 juli 2014, 19:01:24
Ik heb dit boek onlangs gelezen en het viel zeker niet tegen. Het is niet helemaal een schrijfstijl wat vlot wegleest, maar de inhoud is oprecht en er zitten een paar bijzondere verhalen bij van gebeurtenissen die je niet voor mogelijk houd. Omdat de inhoud boeit heb ik het boek met gemak binnen drie dagen uitgelezen, ondanks dat ik de verteltrend wat stijfjes vind.
Ambulanceverpleegkundige