Ongeregeldheden en ontruiming kraakpanden Spuistraat - Amsterdam 25-03-2015

Auteur Topic: Ongeregeldheden en ontruiming kraakpanden Spuistraat - Amsterdam 25-03-2015  (gelezen 12414 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Je weet toch hoe laat het is? Effe lunchen.


Heijnsbergen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 388
Oude tijden herleven. Heb dit in de jaren '80 veelvuldig met eigen ogen mogen aanschouwen. Toen werd er doorgepakt en kwam het eten naderhand wel......


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Broodjes kroket zijn achter de kiezen. Zojuist is er een voordeur delicaat geopend met een stormram op een shovel. Knock, knock...


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
ME busjes van KE en NHN ook aanwezig inmiddels.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Citaat van: Heijnsbergen link=msg=1339415 date=1427284841
Oude tijden herleven. Heb dit in de jaren '80 veelvuldig met eigen ogen mogen aanschouwen. Toen werd er doorgepakt en kwam het eten naderhand wel......

Hier nog één. :) Inzet van honderden ME' ers, inzet van bergingstanks van het leger (Vondelstraat), brandende trams etc.

https://www.youtube.com/watch?v=P_m3DsvlewM

https://www.youtube.com/watch?v=VTjmugMDlK4
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
De mannen die op het dak zijn, hebben nu de touwtjes in handen, wordt het niet eens tijd voor een heli of kraan met een bakje daaraan? ;)


Heijnsbergen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 388
Gelukkig heeft de ME eigen bratra- of ook wel ondersteuninsgeenheden........die kunnen natuurlijk beter en sneller inbreken dan de collega's van de brandweer die met dezelfde middelen ieder dag oefenen...... Of was ik nu cynisch?

Mooi Arie, ik was erbij en heb de Lucky Luijk met eigen ogen gezien. De oude sirenes gingen om het gemeen volck kond te doen van de geslagen noodverordening. Dat waren nog eens tijden.....


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Heijnsbergen link=msg=1339443 date=1427290225
Gelukkig heeft de ME eigen bratra- of ook wel ondersteuninsgeenheden........die kunnen natuurlijk beter en sneller inbreken dan de collega's van de brandweer die met dezelfde middelen ieder dag oefenen...... Of was ik nu cynisch?

Mooi Arie, ik was erbij en heb de Lucky Luijk met eigen ogen gezien. De oude sirenes gingen om het gemeen volck kond te doen van de geslagen noodverordening. Dat waren nog eens tijden.....

 ik was erbij en heb je toen nog wat nuttigs gedaan ?


Kees

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
Politie heeft ze weer gevorderd het dak te verlaten en volgens AT5 komt er een kraan aan waarmee de ME het dak op gaat. Er staat ook al een ME-er in beeld met 'volgensmij' iets van een ding om zich veilig te bevestigen daaraan. Maar dat kan ik mis hebben


jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
We gaan hijsen! De kraan is in beeld.