Politie België

Auteur Topic: Politie België  (gelezen 277223 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #330 Gepost op: 18 april 2012, 11:06:31
Allen dank voor de reacties van vandaag  O0  O0
Maakt het veel verschil qua opvallendheid of het wel of niet reflecterend is ?
Want op beide versie's zit contourmakering die het opvallend maakt in de donkere uren.

Ja, het maakt veel verschil (en dan spreek ik uit veel ervaring met rijden op Belgische wegen waar je vaak deze dingen tegen komt).

- Reflecterende bumper = groot reflecterend oppervlak in een kleur met attentiewaarde (oranje)
- Niet-reflecterende bumper = minder groot reflecterend oppervlak in kleuren met mindere attentiewaarde (rood / wit)
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #331 Gepost op: 18 april 2012, 14:16:58
Enkele voertuigen van de PZ Westkust


Volvo S40

(Foto's: dck en Maxime Denoulet / autotitre.com)

Wat is die S40 precies voor voertuig?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #332 Gepost op: 18 april 2012, 15:13:08
De zwarte volvo van de PZ Westkust is van de VIP (Very Irritating Police) eenheid. De grensstreek met Frankrijk wordt vaak geplaagd door (criminele) Franse 'hang'jongeren. Om hiertegen iets te ondernemen werd de ‘VIP'-eenheid opgericht. Zij controleren en identificeren intensief mogelijke onruststokers, waardoor de overlast de laatste jaren is afgenomen.

Artikel hierover: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=R83DUF4N


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #333 Gepost op: 18 april 2012, 15:16:02
De zwarte volvo van de PZ Westkust is van de VIP (Very Irritating Police) eenheid. De grensstreek met Frankrijk wordt vaak geplaagd door (criminele) Franse 'hang'jongeren. Om hiertegen iets te ondernemen werd de ‘VIP'-eenheid opgericht. Zij controleren en identificeren intensief mogelijke onruststokers, waardoor de overlast de laatste jaren is afgenomen.

Artikel hierover: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=R83DUF4N
Super. Bedankt  O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #334 Gepost op: 24 april 2012, 19:05:10
Ik kwam in Brussel meer politie tegen in die paar uur dat ik er was, dan in een hele dag in Amsterdam. Dus maar wat op de gevoelige plaat vast gelegd voor zover mogelijk. Alle voertuigen in Brussel gefotografeerd, de motordiender gespot in Antwerpen.


By moppersmurf
free to use


By moppersmurf
free to use


By moppersmurf
free to use


By moppersmurf
free to use
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #335 Gepost op: 30 mei 2012, 20:14:39
Nieuwigheidje: op de fluo bumbers worden nu ook extra reflecterende stickers aangebracht:





Bron (en meer foto's op): http://www.autotitre.com/forum/Photos-de-voitures-de-Police-34001p1907.htm


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #336 Gepost op: 3 juni 2012, 10:08:39
De discussie omtrent de High Visibility kleding is afgesplitst naar het volgende topic
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=64018.msg1042916#msg1042916


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #337 Gepost op: 7 juni 2012, 00:05:29
De WPR Limburg test hun nieuwe speelgoed uit  ;)

Wegpolitie Hasselt Audi A4


Sarba

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #338 Gepost op: 9 juni 2012, 16:43:07
Die sirene lijkt slechts even luid te gaan als de claxon, is dat niet gevaarlijk stil?? Zeker voor de WPR (-> veel meer lawaai op de autostrade).
Had een hoorn in de lichtbalk zelf niet een beter geluidsopbrengst gegeven of heeft men met goede reden daar niet voor gekozen?


De Prins

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #339 Gepost op: 9 juni 2012, 18:28:35
Die sirene lijkt slechts even luid te gaan als de claxon, is dat niet gevaarlijk stil?? Zeker voor de WPR (-> veel meer lawaai op de autostrade).
Had een hoorn in de lichtbalk zelf niet een beter geluidsopbrengst gegeven of heeft men met goede reden daar niet voor gekozen?

Wees gerust, ge hoort ze goed rijden!