De zelfredzaamheid van de mensen

Auteur Topic: De zelfredzaamheid van de mensen  (gelezen 9588 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #40 Gepost op: 30 november 2015, 11:21:07
Die bedragen hierboven is toch ex toeslagen als ort neem ik aan?


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #41 Gepost op: 30 november 2015, 11:22:20
Die bedragen hierboven is toch ex toeslagen als ort neem ik aan?
Bruto wel, netto is de ORT inbegrepen.
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #42 Gepost op: 30 november 2015, 11:23:50
Paramedics in London mits opleiding/functie in HEMS, HART of Central Operations (o.a terreur hot zone) tussen de 2560 en 3330 euro bruto per maand.
Loonbelasting is wel een stuk lager. Ik meen iets van 27%'
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #43 Gepost op: 30 november 2015, 11:30:54
Citaat van: CopVR3 link=msg=1388517 date=1448878867
Die bedragen hierboven is toch ex toeslagen als ort neem ik aan?

De bedragen in Londen inclusief, wat ze wel krijgen is 20% toeslag omdat ze in Londen wonen (leven in Londen is duur). Bedragen in Qatar is gewoon het maandloon, in realiteit hebben ze een veel hoger loon omdat er veel kosten weg vallen door secundaire arbeidsvoorwaarden. Als iemand goed genoeg is mag je ook nog onderhandelen met mijn baas als je nog wat extra wensen hebt.

Citaat
Generous Tax free salary. QAR 30 000 per month. (7776.59 euro belastingvrij)

Company provided accommodation / housing allowance.  For Single Contract: Single housing provided. For Family Contract: Optional fully furnished Family housing provided OR Housing Allowances.

Subsidized healthcare for you and your family (if eligible).

Educational support for up to 3 children (ages 5-18).


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #44 Gepost op: 30 november 2015, 11:36:20
Citaat van: CM link=msg=1388520 date=1448879030
Loonbelasting is wel een stuk lager. Ik meen iets van 27%'

Hooguit 20% bij deze jaarinkomens, het zegt niet per definitie dat het gehele jaarkomen belastbaar inkomen is. Maandelijks zorgpremie aftikken hoef ze trouwens ook niet (VAT)


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #45 Gepost op: 30 november 2015, 11:41:09
De bedragen in Londen inclusief, wat ze wel krijgen is 20% toeslag omdat ze in Londen wonen (leven in Londen is duur). Bedragen in Qatar is gewoon het maandloon, in realiteit hebben ze een veel hoger loon omdat er veel kosten weg vallen door secundaire arbeidsvoorwaarden. Als iemand goed genoeg is mag je ook nog onderhandelen met mijn baas als je nog wat extra wensen hebt.
Klopt, al wordt wel een bedrag  ingehouden van de loon: National Insurance contributions. Daarmee is de NHS gefinancierd.
Hooguit 20% bij deze jaarinkomens, het zegt niet per definitie dat het gehele jaarkomen belastbaar inkomen is. Maandelijks zorgpremie aftikken hoef ze trouwens ook niet (VAT)
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #46 Gepost op: 30 november 2015, 11:45:41
Klopt, al wordt wel een bedrag  ingehouden van de loon: National Insurance contributions. Daarmee is de NHS gefinancierd.
Ja precies. Maar dat geldt voor iedere burger in GB.


Juffie

  • Ambupleeg/OVDG
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 261
  • Er bestaan geen objectieve beoordelingen.
Reactie #47 Gepost op: 30 november 2015, 21:47:12
Citaat van: Oma link=msg=1388522 date=1448879454
Bedragen in Qatar is gewoon het maandloon, in realiteit hebben ze een veel hoger loon omdat er veel kosten weg vallen door secundaire arbeidsvoorwaarden. Als iemand goed genoeg is mag je ook nog onderhandelen met mijn baas als je nog wat extra wensen hebt.

Klinkt als een hele goede werkgever oma! En de website gezien van de Qatar Ambulance Service. Ziet er allemaal prima uit.

Maar even een rekensommetje gemaakt. Als ik het goed begrijp heb je bijna dagelijks wel te maken met een dodelijk verkeersslachtoffer. Dus wel oppassen voor PTSS denk ik...


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #48 Gepost op: 30 november 2015, 22:21:02
Gaat dit over zelfredzaamheid van mensen of over salariëring?  ;D U kunt elkaar ook priveberichten sturen, mensen. Maak daar gebruik van.  O0 Of open gerust elders een topic omtrent verdiensten.  0098


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #49 Gepost op: 1 december 2015, 23:22:55
Citaat van: Oma link=msg=1388437 date=1448830490
Vacatures http://www.gmrecruiting.com/jobs/sub-category/id/663

30 000 QAR tax free = 7776.59 euro belastingvrij (per maand).

In Dubai zoeken ze EMTs 9 000 AED tax free = 2313.28 euro belastingvrij per maand.

Wat harkt een Nederlandse ambulanceverpleegkundige per maand netto binnen?

mmm gemiddeld 2600 euro met ORT erin, is eindschaal 9-11
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod