Twee nominaties voor Hulpverlener van het Jaar

Auteur Topic: Twee nominaties voor Hulpverlener van het Jaar  (gelezen 11137 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Gepost op: 12 mei 2016, 11:07:04
http://www.hulpvoorhulpverleners.nl/k/n360/news/view/7655/6832/nominaties-award-gala-hulpverlener-van-het-jaar-bekend.html

Voor de Award Hulpverlener van het Jaar zijn twee er twee nominaties:

- Agenten Stan en Jeroen omdat ze 5 jonge kinderen onder hun hoede hebben genomen toen de moeder plotseling naar het ziekenhuis moest. Ze maakten ontbijt en deden de afwas:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2395181083/Agenten+doen+de+afwas+en+maken+ontbijt+voor+vijf+kinderen+Zo+kan+het+ook!.aspx

- Brandweer IJmuiden en Velsen-Zuid voor hun langdurige inzet om een man te bevrijden uit het stuifzand:
http://www.kovanleeuwen.nl/wp/2015/09-12-2015-hulpdiensten-redden-man-uit-stuifzand-ijmuiden/


Deze kandidaatstelling heb ik zelf gedaan. Op de foto de mannen die dik anderhalf uur in de kuil hebben gestaan.

3 Juni is de bekenmaking van de winnaar tijdens de vakbeurs Eric op vliegveld Twente.




ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2016, 19:57:53
Ik vind de actie van die agenten erg goed. Zij hebben echt een stapje verder gezet dan wat gebruikelijk is.

Natuurlijk is het ook goed dat de brandweer iemand uit het drijfzand heeft gehaald, maar aan de andere kant, dat is toch ook gewoon hun werk.


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2016, 20:02:06
Citaat van: ir. Auditor link=msg=1423729 date=1463075873
Ik vind de actie van die agenten erg goed. Zij hebben echt een stapje verder gezet dan wat gebruikelijk is.

Natuurlijk is het ook goed dat de brandweer iemand uit het drijfzand heeft gehaald, maar aan de andere kant, dat is toch ook gewoon hun werk.

Topsporters doen ook hun werk en worden toch ook af en toe in het zonnetje gezet als ze iets heel goeds doen ;) niks mis mee
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2016, 20:04:06
Dat vind ik persoonlijk soms ook overdreven bij topsporters ;-)
Overigens wil ik niet zeggen dat ik het die brandweermannen niet gun om hulpverlener van het jaar te worden, ik gun het die politie agenten gewoon meer.


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2016, 20:04:56
Citaat van: ir. Auditor link=msg=1423731 date=1463076246
Dat vind ik persoonlijk soms ook overdreven bij topsporters ;-)
Overigens wil ik niet zeggen dat ik het die brandweermannen niet gun om hulpverlener van het jaar te worden, ik gun het die politie agenten gewoon meer.

touché
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Marlies

  • staflid en ervaringsdeskundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #5 Gepost op: 13 mei 2016, 14:19:36
we zijn super trots op beide genomineerden en het was erg bijzonder om ze het te mogen zeggen.

Wil je komen kijken wie er wint kijk dan op de site van hulpvoorhulpverleners


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #6 Gepost op: 13 mei 2016, 14:39:59
Dat lijkt me ook bijzonder, kun je hier meer over vertellen?


Marlies

  • staflid en ervaringsdeskundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #7 Gepost op: 14 mei 2016, 08:41:08
Het award gala word elk jaar gehouden en we proberen hiermee mensen in het zonnetje te zetten die dat verdienen en daarmee ook naar de burgers uit te dragen dat hulpverleners ook mensen zijn en respect verdienen.


Marlies

  • staflid en ervaringsdeskundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #8 Gepost op: 15 mei 2016, 10:22:27
Aankomende week worden er bij de genomineerden filmpjes gemaakt. Deze worden op het gala afgespeeld. En er komen bekende Nederlanders om de prijzen uit te reiken


Marlies

  • staflid en ervaringsdeskundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17