Ambulances particuliere sector

Auteur Topic: Ambulances particuliere sector  (gelezen 171394 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #340 Gepost op: 23 maart 2013, 21:34:05
Nieuwe? Zo heel nieuw is 'ie niet meer.
Onderstaand plaatje is uit 2011.


Staat er nergens meer VZA op het voertuig?


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #341 Gepost op: 23 maart 2013, 22:04:48
Staat er nergens meer VZA op het voertuig?
Staat er wel op, maar vanuit deze hoek moeilijk te zien. ''VZA'' staat boven de sol op de rode baan op de dakrand (en natuurlijk achterop, maar daar hebben we nu weinig aan ::) ).  Zijn broer de 36-NNN-6, ook met lichtbalk overigens, heeft ''VZA'' direct boven de sol staan.  ;)


Gunther

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 259
Reactie #342 Gepost op: 24 maart 2013, 17:43:07
Nieuwe? Zo heel nieuw is 'ie niet meer.
Onderstaand plaatje is uit 2011.

Als ik goed kan zien is deze wagen omgebouwd door Autographe in België?


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #343 Gepost op: 24 maart 2013, 19:21:57
Als ik goed kan zien is deze wagen omgebouwd door Autographe in België?
Ik zie op de laatste foto inderdaad ook een sticker van Autographe links boven de voorruit. En ik weet toevallig dat VZA international een sprinter met Autographe opbouw heeft die verkeerd bestickerd is (niet deze dus) voertuig dat ik bedoel heeft links de rode en blauwe strepen omgedraaid opgeplakt gekregen.  ;)
http://www.autographe.be/ staan overigens geen foto's van de VZA ambu's op


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #344 Gepost op: 9 april 2013, 15:07:40
Kia artsvoertuig



Dienst: Stichting MOS (Medische Ondersteuning Sportevenementen)
Roepnummer: Nog niet bekend
Kenteken: 80-ZP-TV
Soort voertuig: Artsvoertuig
Merk & Type: Kia Station
Opbouw: LemmensSpecialVehicles
Bijzonderheden: Voertuig wordt ingezet bij sportevenementen, zoasl wielerwedstrijden. Voertuig opgebouwd conform de nieuwe eisen optische- en geluidssignalen. Flitsers in grille, Flitsers in achterklep, Whelen Dual colour Freedom op het dak, koplampknipperautomaat.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #345 Gepost op: 9 april 2013, 23:04:02
Voertuig opgebouwd conform de nieuwe eisen optische- en geluidssignalen.

Volgens mij is het alternerende koplamp-gebeuren toch echt niet toegestaan... Alleen synchroon knipperen is toegestaan. >:D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #346 Gepost op: 10 april 2013, 19:43:34
Klopt helemaal Jerommeke!
Is gedaan in opdracht van de klant. Er zit echter een knopje in zodat de koplampknipperautomaat netjes simultaan blijft knipperen.
Is een Whelen module, dus gewoon met Scanlock patroontje wisselen  :)

Wat wel een primeur is, is de balk die op het dak zit. Hij komt niet uit Apeldoorn  :)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #347 Gepost op: 10 april 2013, 19:55:32
Wat wel een primeur is, is de balk die op het dak zit. Hij komt niet uit Apeldoorn  :)
Heb je daar een close-up van kunnen maken? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. Twee lagen blauw en amber op de hoeken met dual-color modules? Zijn die dan eindelijk gekeurd?


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #348 Gepost op: 10 april 2013, 20:00:04
Het is een Ultra Freedom dual colour.
Configuratie is dezelfde als bij de lapv politie voertuigen.
Dus 2x Justice corner modules boven elkaar, waarbij er over de
Onderste module een extra lensje zit voor de spreiding van het oranje
licht.

De typegoedkeuringen tb2 en ta1 staan alleen nogmaals extra vermeld
op de lenzen. De duo kleur led modules zijn helaas nog niet gekeurd in twee kleuren.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #349 Gepost op: 10 april 2013, 20:11:11
Wat is dan de primeur? Alleen de herkomst?