Ontspoorde jeugd / gezinsbegeleiding / beschikbare trajecten

Auteur Topic: Ontspoorde jeugd / gezinsbegeleiding / beschikbare trajecten  (gelezen 26287 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
wat vinden jullie hiervan?
Ik vind het net iets te ver gaan..... ( maar ik weet natuurlijk niet wat eraan vooraf is gegaan  ;) )


http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Agent-pakt-jochie-8-keihard-aan/m1czhxpfackq


Met Vriendelijke Groet.....


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2010, 18:21:13
Ik hoorde vandaag van dit filmpje, maar ik zie het schokkende er niet aan hoor.
Corrigerende tik mag van mij vaker uitgedeeld worden.


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2010, 18:22:17
De vraag is denk ik, is dit een goede aanpak. Geeft dit niet nog meer aanleiding tot geweld? is het een goed voorbeeld? en we weten inderdaad niet wat er aan vooraf ging.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #3 Gepost op: 26 mei 2010, 18:24:27
8 jaar en vuile homo tegen de politie roepen............

Probleem in dit filmpje is dat de maker alleen de schop laat zien en niet wat er allemaal vooraf gaat, daarom is het heel erg lastig oordelen.

gr
Mike


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #4 Gepost op: 26 mei 2010, 18:25:50
De vraag is denk ik, is dit een goede aanpak. Geeft dit niet nog meer aanleiding tot geweld? is het een goed voorbeeld? en we weten inderdaad niet wat er aan vooraf ging.
Laten we nog een gesprekje aan gaan met deze jongeman, die vast een slechte jeugd heeft...

Het brutale joch verdient een schop onder z'n reet, en die krijgt ie dan ook  O0


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #5 Gepost op: 26 mei 2010, 18:28:55
Het brutale joch verdient een schop onder z'n reet, en die krijgt ie dan ook  O0

Inderdaad! Aanpakken die handel.. die lui denken dat ze alles kunnen en mogen doen.. soms moet je daar gewoon hard tegen optreden!
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #6 Gepost op: 26 mei 2010, 18:29:48
Tuurlijk verdient die het maar ik denk dat je als agent ook even moet nadenk die jongen is (nog maar) 8.

En om hem dan zo in ze nek te pakken, vervolgens valt die en daarna weer in ze nek pakken en dan nog een schop geven vind ik wel te hard.
Met Vriendelijke Groet.....


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #7 Gepost op: 26 mei 2010, 18:31:35
Tuurlijk verdient die het maar ik denk dat je als agent ook even moet nadenk die jongen is (nog maar) 8.

En zonder aanpak schiet ie op z'n 16e iemand neer, toppie


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #8 Gepost op: 26 mei 2010, 18:33:35
En zonder aanpak schiet ie op z'n 16e iemand neer, toppie

Tuurlijk moet die aangepakt worden, maar dat kan ook zonder geweld  ;)
Persoonlijk zou ik een stevig gesprek aanknopen. Maar nogmaals ik weet niet hoe de situatie daarvoor was.
Met Vriendelijke Groet.....


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #9 Gepost op: 26 mei 2010, 18:34:11
Nou, ik kan weinig sympathie opbrengen voor het jongetje. Van wat ik uit dit zeer korte filmpje kan opmaken pakt de agent de bal, knulletje pak die af, raakt uit evenwicht, geeft de agent de schuld met 'zijn woorden' en kan dan dit verwachten.

Inderdaad! Aanpakken die handel.. die lui denken dat ze alles kunnen en mogen doen.. soms moet je daar gewoon hard tegen optreden!
Jeffrey, als je dit soort taal tegen je laat gebruiken, moet er een grens gelegd worden voor zo'n knaap. Ik denk inderdaad dat dit als een corrigerende tik gezien moet worden.