Signalering op privé voertuigen

Auteur Topic: Signalering op privé voertuigen  (gelezen 258878 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #300 Gepost op: 12 juni 2012, 22:39:51
Naja, de reden dat ik het zeg, is dat ik het bij meerdere wagens al eraf gehaald heb.
Met name de kopiën van de LED X2100 balken zit enorm veel kwaliteitsverschil en lichtopbrengst in.
En ook hoe lang ze meegaan is nogal verschillend. Je merkt toch dat de prijs echt niet alleen in marge zit....er worden andere materialen gebruikt, betere koeling van de leds, andere type leds, ander type resin, ander type lensmateriaal.
Ik hoef t niet persé als verkooppraatje te houden, heb niet te klagen over bestellingen, mensen zijn vrij om te kopen wat ze willen uiteraard.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #301 Gepost op: 6 juli 2012, 22:29:20


sylvester1986

  • Gast
Reactie #302 Gepost op: 4 augustus 2012, 14:59:53
014
Mikey Allen


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #303 Gepost op: 4 augustus 2012, 15:16:32
Ik heb ook maar even een filmpje gemaakt van mijn set-upje.

Amber emergency lighting setup Seat Ibiza

Code 3 LEDX 2100
Whelen Talon dashboardflitser (met krom getrokken blindeeringskap door de kachel ;D)
Hänsch Movia D

je zit bij de brandweer en hebt dit sirieus op je auto zitten :-\ mag ik misschien vragen waarom, vind je het gewoon mooi of heeft het ook nog enige functie??
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


Michael 2141

  • Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 344
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #304 Gepost op: 4 augustus 2012, 18:41:18
Ik zit inderdaad bij de brandweer, het enige wat vast in mijn auto zit zijn de flitsers achterop de hoedeplank (inmiddels vervangen voor Whelen TIR6)
Heeft het een functie ? Nee niet echt, het enige waarom het erin zit is omdat ik lichtbalken en toebehoren verzamel en mocht ik ooit bij een gevaarlijke situatie uit komen dat ik ze dan kan gebruiken, en dat is inmiddels al meerdere keren van pas gekomen.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #305 Gepost op: 5 oktober 2012, 13:33:53
Naast de eerder genoemde flitser heb ik meestal ook een Whelen Cadet in de auto liggen.
Deze is ingesteld op de snelle draai, de langzame draai vind ik niks.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #306 Gepost op: 5 oktober 2012, 13:39:26
En dan kom je opeens dit tegen op Youtube. ::)
=====================
Led flitsers op brommer
RamonBlaauw


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #307 Gepost op: 5 oktober 2012, 13:50:42
En dan kom je opeens dit tegen op Youtube. ::)
=====================
Led flitsers op brommer
RamonBlaauw
Als ze die in Blikopdeweg of Wegmisbruikers zo stilzetten, mag hij ze er gelijk afhalen denk ik, weet eigelijk zeker.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #308 Gepost op: 5 oktober 2012, 13:51:46
Hij heeft zijn kenteken ook erg goed onleesbaar gemaakt.....


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #309 Gepost op: 5 oktober 2012, 13:58:33
Als ze die in Blikopdeweg of Wegmisbruikers zo stilzetten, mag hij ze er gelijk afhalen denk ik, weet eigelijk zeker.

Dat vraag ik me af of je dat zo maar kunt en mag doen. Je valt of staat namelijk met het gegeven of er in de regelingvoertuigen voor brommers (weet niet wat de officiele benaming is) een artikel is opgenomen waarin dit verboden is.
Voor personen- en bedrijfvoertuigen is dit artikel 5.2.65 en 5.3.65. Ontbreek voor brommers een dergelijk artikel dan heb je toch mooi het nakijken
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend