Led textbordje voor ambulance

Auteur Topic: Led textbordje voor ambulance  (gelezen 8775 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Gepost op: 14 maart 2005, 23:56:26
Iedereen kent de befaamde "STOP POLITIE" teksten die met rooie letters op de bekende bordjes verschijnen.

Maar nu was ik net aan't surfen op de site van "De Graaf Ambulancetechniek" en daar kwam ik 'n ambulance (nieuw model chevy) tegen met zo'n bordje.
Uiteraard niet met de text "STOP POLTIE", maar met "SPOED AMBULANCE".





led bord mogelijk in grille met tekst spoed ambulance /spiegelschrift vooral in de stad een verbetering voor A1 ritten




Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2005, 00:20:50
Mmm dat betekent dus dat de blauwe lampen en sirene niet meer voldoende zijn om voorrang te verkrijgen??!! Moet niet gekker worden, nog ff en er staat op zo'n bordje'' reanimatie aan boord - dus geen patatrit! '' :o :-X :-\
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Karim

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2005, 00:23:32
Misschien dat de text "TAAATUU TAAATUUU" in dat bordje een beter idee zou zijn  ;D


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2005, 09:04:42
Misschien dat de text "TAAATUU TAAATUUU" in dat bordje een beter idee zou zijn ;D

Voor dove verkeersdeelnemers zou dat nog niet zo gek zijn.  ;)  :-X


guest1564

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 15 maart 2005, 10:44:54
Zo het echt werken????, ik denk als mensen in hun spiegel kijken en ze een ambu met toeters en bellen aan zien komen dat men wel aan de kant gaat ::)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #5 Gepost op: 15 maart 2005, 11:29:43
Nu gaat iedereen druk lezen en let niet meer op het verkeer voor hun.

Het schiet dan weer lekker op  ;D

Slecht idee  :P


webster

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 15 maart 2005, 16:46:18
Voor dove verkeersdeelnemers zou dat nog niet zo gek zijn.  ;)  :-X

ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat menige dove of slechthorende chauffeur een ambulance met zwaailichten op eerder ziet dan iemand die gewoon hoort. dat komt omdat je als dove/slechthorende veel meer gewend bent om je ogen te gebruiken. je vertrouwd je eigen gehoor niet, dus dan kijk je gewoon 3x zo goed.

web*


Arnoud

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 15 maart 2005, 17:03:46
Jammer ik vind dit gewoon flauwekul zeg !!!

Hier krijg je ongelukken van !!!!


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 15 maart 2005, 17:36:38
Beetje overbodig denkik... Als ze hem dan toch plaatsen, doe het dan in de zwaailampenblak tussen de sirenes... Die letters zijn ook nauwelijks te lezen en dan leidt de gedachte van de automobilist waarschijnlijk ook wat. Maarja is wel eens leuk om het te zien. Waar gaat deze chev rijden Karim, heb je enig idee?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 15 maart 2005, 18:26:52
ik vind het wel gaaf om te zien maar het zal niet bijdragen aan de opvalbaarheid
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !