standplaatsen GHOR

Auteur Topic: standplaatsen GHOR  (gelezen 50716 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #20 Gepost op: 13 december 2004, 20:49:38

Wat staat daar dan  ???
zover ik weet een aantal haakarmcontainers,en busjes met aanhangers. :D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #21 Gepost op: 13 december 2004, 20:50:57

zover ik weet een aantal haakarmcontainers,en busjes met aanhangers. :D
Dan weet jij meer als ik  ??? ??? Ben je echt niet in de war met Woudenberg ofzo? We hebben toch maar echt drie GNK sets in Utrecht hoor.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #22 Gepost op: 13 december 2004, 20:53:19

Dan weet jij meer als ik  ??? ??? Ben je echt niet in de war met Woudenberg ofzo? We hebben toch maar echt drie GNK sets in Utrecht hoor.
dan is dat sinds kort zo,maar ik weet het heel zeker dat ze in Soest staan,OF hebben gestaan.Ben namelijk wel eens tegen hun container aangelopen,toen ik ff omkeek :-X :-[
Die containers stonden/staan daar omdat brandweer Soest een haakarmvoertuig heeft ;)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #23 Gepost op: 13 december 2004, 22:28:48
Yep, Ger@rd, wij wonen dus niet ver van elkaar vandaan. Sterker nog ik kom regelmatig in de brandweer kazerne voor de sigma bussen.
Wat betreft de gnk set in soest, deze hebben daar gestaan inculsief de haakarmbak. Maar die zijn nu alweer ruim een jaar geleden daar weg en zijn verhuisd naar woudenberg. Met de opening van de nieuwe brandweer kazerne in woudenberg hebben alle voertuigen die dag een rondrit door het dorp gemaakt en staan de voertuigen dus definitief in woudenberg. Dus met andere woorden, ik weet niet hoelang je al niet meer in de kazerne in soest bent geweest, maar ze staan echt al ruim een jaar in woudenberg. Tijd om daar maar eens een kijkje te gaan nemen.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #24 Gepost op: 13 december 2004, 22:30:35
Yep, Ger@rd, wij wonen dus niet ver van elkaar vandaan. Sterker nog ik kom regelmatig in de brandweer kazerne voor de sigma bussen.
Wat betreft de gnk set in soest, deze hebben daar gestaan inculsief de haakarmbak. Maar die zijn nu alweer ruim een jaar geleden daar weg en zijn verhuisd naar woudenberg. Met de opening van de nieuwe brandweer kazerne in woudenberg hebben alle voertuigen die dag een rondrit door het dorp gemaakt en staan de voertuigen dus definitief in woudenberg. Dus met andere woorden, ik weet niet hoelang je al niet meer in de kazerne in soest bent geweest, maar ze staan echt al ruim een jaar in woudenberg. Tijd om daar maar eens een kijkje te gaan nemen.
dus hadden zowel ger@rd als ik gelijk ;D ;D
En het kan inderdaad een stief jaartje geleden zijn dat ik op de kazerne in Soest ben geweest ;)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #25 Gepost op: 13 december 2004, 22:33:34
Ja peter en ger@rd, jullie hebben inderdaad gelijk. Ik kan het echt wel weten, want ik rij met regelmaat op die sigma bussen uit woudenberg.  ;D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #26 Gepost op: 13 december 2004, 22:37:23
Zeg Ger@ard, ik zie nu pas dat je in wijk woont. Is dus inderdaad niet ver vanelkaar vandaan. Ook in de brandweer kazerne in wijk komt ik weleens. Ben je trouwens in opleiding voor de sigma ? en wanneer doen jullie het eind examen ?


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #27 Gepost op: 13 december 2004, 23:05:04

Dan weet jij meer als ik  ??? ??? Ben je echt niet in de war met Woudenberg ofzo? We hebben toch maar echt drie GNK sets in Utrecht hoor.

MAAR !?!?


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #28 Gepost op: 13 december 2004, 23:15:22



MAAR !!!!



ja dat vraag ik me ook af maar 3 combinaties???
lijkt mij eerder erg veel.


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #29 Gepost op: 13 december 2004, 23:20:56
In Zeeland staat de haakarmbak in Vlissingen, binnenkort verhuist 'ie naar de nieuwe kazerne in Middelburg.

Christian