06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)  (gelezen 207909 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sam Wedel

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 570
  • Eibergen, Achterhoek
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1266744 date=1399894557
Om de colonne's niet zo lang te maken als voorgaande jaren is er vanuit de organisatie een regel opgesteld dat colonne-voertuigen minimaal 5 tot 6 passagiers moeten kunnen meenemen. De copcars voldoen daar niet aan.
Omdat het bijzondere karakter van deze voertuigen toch prima past in het beeld, en de historie, van het KBF ben o.a. ik gevraagd om een VIP kind op te halen (en dus geen deel van een colonne) of, daar waar er in colonne's niet voldoende voertuigen waren, eventueel daarmee te rijden.
Dat laatste past in het plaatje dat er PVGNL voertuigen alsnog gevraagd zijn, zou zomaar kunnen zijn dat er niet voldoende HV-voertuigen beschikbaar zijn.
Degene die daarover alles kan vertellen is de coördinator particulieren.

Huh? Ik dacht dat dit niet meer door ging?  :-\  :(
Ik kreeg laatst te horen dat toch alles en iedereen mee mocht rijden en niet vanaf 5 personen...


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: Sam Wedel link=msg=1267268 date=1400053051
Huh? Ik dacht dat dit niet meer door ging?  :-\  :(
Ik kreeg laatst te horen dat toch alles en iedereen mee mocht rijden en niet vanaf 5 personen...

Ik weet allee dat er twee routes, welke voorheen twee ziekenhuizen aandeden, dit jaar zijn gesplitst.
Zo was de route cobra vorig jaar nog het MCA - Alkmaar én RKZ Beverwijk. Dit jaar is de route Cobra alleen MCA Alkmaar en heeft het RKZ Beverwijk een eigen route.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Ik rij waarschijnlijk route Olifant. Slotervaart ziekenhuis- Andreas, sint lucas ziekenhuis-artis.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1267345 date=1400081452
Ik weet allee dat er twee routes, welke voorheen twee ziekenhuizen aandeden, dit jaar zijn gesplitst.
Zo was de route cobra vorig jaar nog het MCA - Alkmaar én RKZ Beverwijk. Dit jaar is de route Cobra alleen MCA Alkmaar en heeft het RKZ Beverwijk een eigen route.

Idem voor route Rups. Die deed eerst MC Zuiderzee (Lelystad) aan, en vervolgens Flevoziekenhuis (Almere). Omdat die convoien te groot worden worden ze opgesplitst waarbij wij alleen deel nemen aan Lelystad -> Artis. Voor Almere zou een aparte route gepland worden door de organisatie, maar ik heb geen idee of daar überhaupt wel hulpverleningsvoertuigen bij zijn. Volgens mij niet namelijk.... Althans niet vanuit Midden-Nederland.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Dan ga ik dus Dinozzo irl ontmoeten,  vandaag hoorde ik definitief Lelystad====> Artis 098uo 098uo 098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Citaat van: timo link=msg=1268495 date=1400440414
Ik rij waarschijnlijk route Olifant. Slotervaart ziekenhuis- Andreas, sint lucas ziekenhuis-artis.
Hoogstwaarschijnlijk rij ik daar mee :)
Citaat van: HIT link=msg=1268499 date=1400441054
Dan ga ik dus Dinozzo irl ontmoeten,  vandaag hoorde ik definitief Lelystad====> Artis 098uo 098uo 098uo
Er gaan weer veel Hulpverleningsforum leden elkaar ontmoeten vermoed ik...


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: Haageneesch link=msg=1268503 date=1400441516
Hoogstwaarschijnlijk rij ik daar mee :)Er gaan weer veel Hulpverleningsforum leden elkaar ontmoeten vermoed ik...

Voertuigen herkenbaar maken voor elkaar  0098, HIT en ik zijn daar al klaar mee, Nicks staan duidelijk op de voertuigen zelf  e050 en als HIT net zo gekleed is als vorig jaar loopt er maar een wegwerker rond  ;) en die dwaas in het Oostenrijkse BRW uniform dat ben ik... 98uiye

Maar boven alles natuurlijk met z'n allen een wereld avond ervan maken met alleen glimmende kindergezichten en volop genietende ouders en HV-ers om op zaterdag de eerste filmpjes te gaan kijken en nog eens uitgebreid na te genieten  998765

Hoop wel dat ik ook dit jaar de "eer" krijg het langzaamste voertuig op de route te zijn (daarom nu ook in tweeën gesplitst :P) dan zijn we weer lekker lang onderweg  998765
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1268574 date=1400485656
Voertuigen herkenbaar maken voor elkaar  0098, HIT en ik zijn daar al klaar mee, Nicks staan duidelijk op de voertuigen zelf  e050 en als HIT net zo gekleed is als vorig jaar loopt er maar een wegwerker rond ;) en die dwaas in het Oostenrijkse BRW uniform dat ben ik... 98uiye

Maar boven alles natuurlijk met z'n allen een wereld avond ervan maken met alleen glimmende kindergezichten en volop genietende ouders en HV-ers om op zaterdag de eerste filmpjes te gaan kijken en nog eens uitgebreid na te genieten  998765

Hoop wel dat ik ook dit jaar de "eer" krijg het langzaamste voertuig op de route te zijn (daarom nu ook in tweeën gesplitst :P) dan zijn we weer lekker lang onderweg  998765

Nope, er lopen er twee. ( Ik zal het nu ff netjes zeggen anders moeten de mod's wat aanpassingen doen aan mijn mail omdat mensen aanstoot geven aan een donkergebruinde Nederlander die zichzelf een titel heeft gegeven binnen mijn bedrijf dat vooral Nederlanders tegen de borst stuit. ) Maar mijn pete-broer bestuurd de Crafter en is ook volledig in het oranje, en als ie lacht valt ie nog meer op  O0 O0 0098

Maar grinnik ik zou Jerommeke wel willen zin in een "goudenstuntmanpak"  098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: HIT link=msg=1268578 date=1400486137
Nope, er lopen er twee. ( Ik zal het nu ff netjes zeggen anders moeten de mod's wat aanpassingen doen aan mijn mail omdat mensen aanstoot geven aan een donkergebruinde Nederlander die zichzelf een titel heeft gegeven binnen mijn bedrijf dat vooral Nederlanders tegen de borst stuit. ) Maar mijn pete-broer bestuurd de Crafter en is ook volledig in het oranje, en als ie lacht valt ie nog meer op  O0 O0 0098

Maar grinnik ik zou Jerommeke wel willen zin in een "goudenstuntmanpak"  098uo

Durf je niet meer alleen...  098uo
Mooi dat je twee voertuigen mee neemt hoop dat je pete broertje er net zo van geniet als wij
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Bij veel incidenten zien we na verloop van een aantal reacties de zogenaamde voertuigen lijstjes voorbij komen, zeker bij de grotere incidenten. Ik begrijp dat dit voor de mensen die ze maken best wel een opgave is maar wel een opgave die door velen wordt gewaardeerd.

Nu natuurlijk de hamvraag: ik zie daags na het KBF altijd in een enorm tempo de verschillende filmpjes on-line komen soms zelfs na enige dagen komplete compilaties waardoor alle routes in een film gevangen worden maar nimmer heb ik een voertuigen lijst(je) mogen ontdekken

Nu wil ik natuurlijk niemand aan het werk zetten maar omdat het KBF dit jaar voor de 15e keer plaats vindt heb ik stiekum toch een klein beetje de hoop dat iemand zich dit jaar wel het vele werk op de nek wil halen en een poging wil ondernemen om een voertuigen lijst te maken.

Wellicht is het een idee om per route als deelnemer een eigen lijstje te maken (dat moet te doen zijn) en deze lijstjes in dit topic te plaatsen, ik zal zelf het voortouw nemen en de route Cobra van een lijstje voorzien.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend