Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten

Auteur Topic: Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten  (gelezen 526742 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #810 Gepost op: 16 mei 2011, 23:03:49
Politievoertuig Flevoland komt tp bij ernstig ongeval Harderdijk Biddinghuizen.

Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #811 Gepost op: 17 mei 2011, 15:38:58
Een motor van de verkeerspolitie Rotterdam-Rijnmond rijd met spoed voorbij het Zuider ziekenhuis tijdens de patienten verhuizing:

Brandweer Papendrecht


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #812 Gepost op: 18 mei 2011, 14:56:51
Een aantal A1 ritjes gefotografeerd afgelopen maandag bij de verhuizing van de patienten naar het nieuwe Maasstad ziekenhuis. De rest is gefilmd.


's Morgens kwam de Sanquin met spoed bloed brengen voor een patient die later met de MICU overgebracht werd:





Helaas was het geen mooi weer en stonden er wat palen in de weg voor de foto.



De MICU met later nog een aantal ambulances met spoed onderweg naar de nieuwe locatie:







Brandweer Papendrecht


Martijn Roggeveen

  • (Incident)fotograaf in regio Zoetermeer
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 526
Reactie #813 Gepost op: 18 mei 2011, 16:44:26


RAD Haaglanden Motorambulance 15-384 komt met spoed ter plaatse bij ernstig ongeval in Zoetermeer.



Ambulance 15-143 vertrekt met een zwaargewond slachtoffer onder spoedbegeleiding naar het ziekenhuis.
Fotograaf in regio Zoetermeer en omstreken | @MartynRoggeveen


AI4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #814 Gepost op: 18 mei 2011, 21:53:42
Een motor van de verkeerspolitie Rotterdam-Rijnmond rijd met spoed voorbij het Zuider ziekenhuis tijdens de patienten verhuizing:



mooie plaat! net als de andere van jouw trouwens  O0
Als ik deze motoragent was, had ik mijn systeemhelm liever dicht geklapt in de regen!


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #815 Gepost op: 18 mei 2011, 22:37:14
HO 90-1 komt ter plaasten bij een zeer grote brand + grip 1 op de maassluisedijk in vlaardingen
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #816 Gepost op: 19 mei 2011, 11:06:05
HO 90-1 komt ter plaasten bij een zeer grote brand + grip 1 op de maassluisedijk in vlaardingen


Foto is wel onscherp


Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #817 Gepost op: 19 mei 2011, 11:10:43
Een motor van de verkeerspolitie Rotterdam-Rijnmond rijd met spoed voorbij het Zuider ziekenhuis tijdens de patienten verhuizing:



Mooi meegetrokken en iets langers sluitertijd gebruikt, jammer van je copyright tekst, kan zeker subtieler. Tip voor de volgende probeer een lager standpunt als dat mogelijk is

Je andere fotoś zijn wat onderbelicht, en als er paaltjes in de weg staan zoek je toch een iets andere locatie. Let een beetje op je compositie. De beelden van de T5 van de bloedbank zou ik niet plaatsen onscherp, slechte compositie met veel storende elementen ( lees palen en halve palen in beeld) en onderbelicht


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #818 Gepost op: 19 mei 2011, 23:18:27
De beelden van de T5 van de bloedbank zou ik niet plaatsen onscherp, slechte compositie met veel storende elementen ( lees palen en halve palen in beeld) en onderbelicht

Ik vindt het juist wel goed dat hij de foto's van Sanquin geplaatst heeft. Die voertuigen zie je niet zo vaak met OGS langskomen, dus dat is weer eens iets anders dan de standaard-ambulance/brandweerwagen/politietouran. Dat ze fototechnisch iets minder zijn, tsja so be it.
Senior GGP / Oost-Brabant


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #819 Gepost op: 27 mei 2011, 17:11:04
OvD 06-7591 onderweg naar een verkeersongeval;
PRIO 1 Ongeval Wegvervoer Letsel : : Zutphensestraat - N345 : 2,0 Apeldoorn 7591 7730