Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten

Auteur Topic: Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten  (gelezen 527851 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #530 Gepost op: 4 januari 2010, 11:08:53
inderdaad bedoele ik dat ze bij aanvang van de dienst even de balk schoon hadden moeten maken, zou natuurlijk kunnen dat ze al lang rond rijden of dat ze netee van bureau komen.
maar als je net van bureu af komt kan de terwijl de chauffeur de auto start de bijrijder toch effe iets sneeuw eraf halen dat tie zichtbaar is lijkt mij, zo zou ik als agent in ieder geval niet de straat op gaan

en dan hoef je naar mijn mening nog niet eens heel precies te kijken als maar effe het ergste eraf is, de rest komt later wel, het is immers spoed

je moet altijd om je eigen veiligheid blijven denken, zo had het bureau in tiel laast een boete van de brandweer omdat ze bij een spoedmelding vergeten de stekker uit het tostiapparaat te halen, waardoor de rookmelder afgaat,
mensen, denk toch altijd om uw eigen veiligheid!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #531 Gepost op: 4 januari 2010, 11:38:32
maar als je net van bureu af komt kan de terwijl de chauffeur de auto start de bijrijder toch effe iets sneeuw eraf halen dat tie zichtbaar is lijkt mij, zo zou ik als agent in ieder geval niet de straat op gaan

Even een belletje naar het bureau doen, dat de betreffende chauffeur z'n bijrijder later komt ophalen of dat hij hem verloren is. Ik zie hem niet zitten namelijk (terwijl de auto nog rijdt).
Geloof niet alles wat je denkt.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #532 Gepost op: 4 januari 2010, 11:40:48
Even een belletje naar het bureau doen, dat de betreffende chauffeur z'n bijrijder later komt ophalen of dat hij hem verloren is. Ik zie hem niet zitten namelijk (terwijl de auto nog rijdt).

kan  je dit uitleggen snap niets van je reactie
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #533 Gepost op: 4 januari 2010, 13:01:25
kan  je dit uitleggen snap niets van je reactie

Op de foto zit er geen bij rijder......

Mja die politie auto was allang tp en ging alleen de hw-250 opwachten.... (en hoeft daar voor geen bijrijder bij zich te hebben, die verzorgd dan de afzetting TP  ;) )
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #534 Gepost op: 5 januari 2010, 12:10:46
Goed om te lezen dat iedereen het weer eens beter weet ....
Verder maar weer ontopic  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #535 Gepost op: 12 januari 2010, 18:48:26
De 13-178 onderweg naar een verkeersongeval met letsel
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Hengelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #536 Gepost op: 18 januari 2010, 16:14:11
Politie Twente, 43-GFS-8 in achtervolging van twee winkeldieven vorige week woensdag

Roakmelders redt leamens.  ieleu loat oe toch nig ver(r)assen?  www.fototeamtwente.nl  Op alle foto's die ik heb geplaats zit copyright


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #537 Gepost op: 21 januari 2010, 16:31:47
OvD Noord-Oost Twente komt met prio-1 ter plaatse bij middelbrand in Oldenzaal, 04-01-2010



Ambulance 152 komt met A1 ter plaatse bij ongeval met beknelling in Reutum, 26-12-2009

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #538 Gepost op: 21 januari 2010, 18:30:57
Blijf het moeilijk vinden ;D.. Politie onderweg naar ongeval



Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #539 Gepost op: 22 januari 2010, 15:54:51


De HW 33.1 arriveerd samen met de politiechef van dienst bij de grote brand Bombeke in Capelle aan den IJssel.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV