Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten

Auteur Topic: Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten  (gelezen 529486 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #630 Gepost op: 5 mei 2010, 11:01:23
Hoe weet jij dat? :D

Maar inderdaad, foto's zijn gemaakt vlakbij het parkeerterrein waar het CoPI ingericht werd. Om precies te zijn, Zeeweg tussen Bergen en Bergen aan Zee. O0

Onthouden, foto's kwamen me bekend voor :) en daarnaast zo vaak word de SIGMA in nederland niet gealarmeerd / ingezet.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #631 Gepost op: 5 mei 2010, 12:05:44
Het nieuwe Schuimblusvoertuig van de brandweer Zwijndrecht vertrekt vanaf het brandweerevenement op Koninginnendag in Papendrecht:






Blauwe lampen op het dak zijn slecht zichtbaar   :'(
Brandweer Papendrecht


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #632 Gepost op: 5 mei 2010, 12:14:43
Het nieuwe Schuimblusvoertuig van de brandweer Zwijndrecht vertrekt vanaf het brandweerevenement op Koninginnendag in Papendrecht:






Blauwe lampen op het dak zijn slecht zichtbaar   :'(

Deze lampen zijn inderdaad vreselijk slecht zichtbaar. Is dit een bepaald type? Ik zag laatst ook al een filmpje van een TS die dezelfde soort lampen had. Waarom halen ze deze niet weg, of zetten ze die er überhaupt op?!
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #633 Gepost op: 5 mei 2010, 12:18:50
Deze lampen zijn inderdaad vreselijk slecht zichtbaar. Is dit een bepaald type? Ik zag laatst ook al een filmpje van een TS die dezelfde soort lampen had. Waarom halen ze deze niet weg, of zetten ze die er überhaupt op?!
Ik twijfelde al of het al een foto was van een P1 voertuig of gewoon een rijdend voertuig zonder O(G)S. Blijkbaar met, alleen niet echt zichtbaar. Slechte zaak


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #634 Gepost op: 5 mei 2010, 12:21:47
Ik twijfelde al of het al een foto was van een P1 voertuig of gewoon een rijdend voertuig zonder O(G)S. Blijkbaar met, alleen niet echt zichtbaar. Slechte zaak

Het voertuig reed met optische en geluidsignalen voorbij!   ;)  Filmpje daarvan staat in een ander topic.  O0



De nieuwe schuimblusvoertuigen van de regionale brandweer Zuid-Holland Zuid geeft tijdens het brandweerevenement in Papendrecht een demonstratie:

Nieuw schuimblusvoertuig 18-121 Brandweer Zwijndrecht (PRIO 1 rit en show)


Film: Jasper Warmerdam
Brandweer Papendrecht


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #635 Gepost op: 5 mei 2010, 12:24:49

Het voertuig reed met optische en geluidsignalen voorbij!   ;)  Filmpje daarvan staat in het PRIO 1 topic.  O0
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,19579.msg760182.html#msg760182 :

De nieuwe schuimblusvoertuigen van de regionale brandweer Zuid-Holland Zuid geeft tijdens het brandweerevenement in Papendrecht een demonstratie:


Film: Jasper Warmerdam
Nieuw schuimblusvoertuig 18-121 Brandweer Zwijndrecht (PRIO 1 rit en show)


brwalblasserdam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #636 Gepost op: 5 mei 2010, 17:33:08
Deze lampen zijn inderdaad vreselijk slecht zichtbaar. Is dit een bepaald type? Ik zag laatst ook al een filmpje van een TS die dezelfde soort lampen had. Waarom halen ze deze niet weg, of zetten ze die er überhaupt op?!

Ik vind dit opzich best wel mee vallen! Natuurlijk zijn ze op de foto's slecht zichtbaar maar komt dat ook niet omdat het een foto is? Ik heb namelijk pas geleden de TS van Alblasserdam onder prio 1 overdag gezien en ik moet zeggen dat deze gewoon goed zichtbaar is! Als ze nou echt zo slecht zichtbaar zouden zijn zouden ze er ook echt niet op geplaatst zijn denk ik!


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #637 Gepost op: 5 mei 2010, 17:43:12
Ik vind dit opzich best wel mee vallen! Natuurlijk zijn ze op de foto's slecht zichtbaar maar komt dat ook niet omdat het een foto is? Ik heb namelijk pas geleden de TS van Alblasserdam onder prio 1 overdag gezien en ik moet zeggen dat deze gewoon goed zichtbaar is! Als ze nou echt zo slecht zichtbaar zouden zijn zouden ze er ook echt niet op geplaatst zijn denk ik!

Met het blote oog zijn ze ook niet goed zichtbaar hoor. 's Avonds is het wel super gaaf om te zien! Ook die ledjes in de gril voorop zie je dan heel goed.   ;)
Brandweer Papendrecht


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #638 Gepost op: 8 mei 2010, 19:16:57
15-126 onderweg naar een A1 melding

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Martijn Roggeveen

  • (Incident)fotograaf in regio Zoetermeer
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 526
Reactie #639 Gepost op: 9 mei 2010, 15:48:20
Aankomende TAS 15-2230 en HV 15-1270 bij een gasontsnapping aan de Granietgroen Zoetermeer:





Gr. Martijn
Fotograaf in regio Zoetermeer en omstreken | @MartynRoggeveen