afstudeeronderwerpen

Auteur Topic: afstudeeronderwerpen  (gelezen 6195 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

etnuts

  • student IVK
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
  • Student IVK
Gepost op: 30 oktober 2016, 20:27:45
Beste allen,

Enige tijd terug was ik hier op zoek naar informatie over een stage, en ik ben dermate goed geholpen dat ik wederom mij tot jullie keer, deze keer voor de laatste uitdaging: het afstuderen!

Ik ben inmiddels laatstejaars student integrale veiligheidskunde aan de HU, met een passie voor gezondheidszorg. Daarom doe ik nu de minor zorglogistiek in Nijmegen. Ik stel deze vraag in de kolom GHOR, omdat ik ook met mijn afstuderen graag iets wil doen in de rampenbestrijding of inzet van ambulances of andere vormen van medische ondersteuning/samenwerking.

Ik zoek een afstudeeropdracht waarin ik dus een onderzoek moet doen naar een bepaald onderwerp. Ik kan op zich naar de nabij gelegen veiligheidsregio's (veiligheidsregio gelderland zuid / veiligheids- en gezondheidsregio gelderland midden) gaan maar ik heb geen onderwerp. Het probleem is dat ik daarmee een beetje over kom als een on voorbereide student en daarmee vergroot ik niet echt mijn kansen. Daarom heb ik de simpele vraag aan jullie als ervare 'rotten', waar lopen jullie in jullie werk tegen aan, waarvan jullie denken dat verbetering vatbaar is? ik zoek dus eigenlijk problemen op, waarover ik onderzoek kan doen. Dat kan zijn over bijv. de inzet van een MTT, tot aan informatie systemen. Veiligheidskunde is gelukkig erg breed !

Ik zat zelf te denken aan iets over de samenwerking van het NHT met de RAV's, maar voor ik daar concreet wat over weet, ben ik veel te laat. Daarom wend ik mij tot jullie. Als iemand een concrete opdracht en opdrachtgever/sponsor heeft, houd ik me ook aanbevolen.

Enorm bedankt alvast !


Veiligheid is het geborgen voelen, in de wetenschap dat, mocht er wat kwaads geschieden, er altijd hulp zal zijn om de veilige situatie te doen wederk