Ik zoek betrouwbaar cilinderslot

Auteur Topic: Ik zoek betrouwbaar cilinderslot  (gelezen 6470 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frank Lingen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
Gepost op: 11 november 2016, 18:05:32
Welke slotcilinders zijn veilig voor gebruik in een deurslot?


Ik stem links.


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #1 Gepost op: 11 november 2016, 18:33:57
Lips, kaba ... eigenlijk alle geijkte merken wel. Deze twee worden vaak op groot tot zeer grote sluitplannen gebruikt. Kwaliteit is de voornaamste reden. Maar... daar betaal je dan ook voor.

Voor sloten geld zoals met alles.... kwaliteit is niet goedkoop en goedkoop is (vaak) geen kwaliteit.


janvangent

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 216
Reactie #2 Gepost op: 11 november 2016, 18:37:05
Volgens mijn sleutelboer is dit een van de beste: http://www.comari.com/veiligheidscilinders


Frank Lingen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
Reactie #3 Gepost op: 11 november 2016, 19:39:08
Citaat van: Proost link=msg=1460934 date=1478885637
Lips, kaba ... eigenlijk alle geijkte merken wel. Deze twee worden vaak op groot tot zeer grote sluitplannen gebruikt. Kwaliteit is de voornaamste reden. Maar... daar betaal je dan ook voor.

Voor sloten geld zoals met alles.... kwaliteit is niet goedkoop en goedkoop is (vaak) geen kwaliteit.
Bedankt voor je antwoord. Heeft het nog zin om af te gaan op het SKG-keurmerk, of op een ander keurmerk bij het kopen van een slotcilinder voor een buitendeur?
Ik stem links.


Schurk

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #4 Gepost op: 11 november 2016, 22:32:33
Het beste wat ik ben tegengekomen is de dom diamant cilinder ,
Heeft als ik me niet vergis 2 sterren maar niet te breken , trekken , boren, of te picken in real life situaties
Sleutels slijten bijna niet, ik zie er al van ouder dan 16 jaar met praktisch geen slijtage.
Kosten een vermogen.

Als het niet te veel mag kosten kun je cilinders van dom plura 2 of 3 sterren aanschaffen
Deze zijn aardig inbraak bestendig en  kwaliteit voor een redelijk bedrag.
Als je bij de bouwmarkten koopt, koop dan de duurste nemef cilinders nf profiel.
Dit is ook nog aardig.

Schurk (slotenmaker)

Schurk