De uitslag van het theorie examen

Auteur Topic: De uitslag van het theorie examen  (gelezen 3721 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jean Bateau

  • Gast
Gepost op: 26 september 2005, 20:18:43
Morgen (de 27ste) is het zover. Dan mag ik naar Utrecht voor het Theorie examen Beveiliger 2. Duimen jullie voor me???




Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #1 Gepost op: 26 september 2005, 22:42:06
Succes.  :)


Jean Bateau

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 26 september 2005, 22:46:38
:) Dank je wel.
Verslag volgt ::)


Racoon

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 26 september 2005, 23:23:41
Hey,

Heel veel succes en ik hoor wel hoe het is gegaan!
Het gaat je lukken... ;)

Leontien


Target77

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 27 september 2005, 12:57:51
STERKTE VANDAAG JAN!!!

 ;) ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 27 september 2005, 17:23:12
Veel suc6 Jan. ;)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #6 Gepost op: 30 september 2005, 19:08:28
Is er al een uitslag binnen ?


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #7 Gepost op: 30 september 2005, 19:10:50
Voor zover ik begreep is er nog geen uitslag bekend, maar volgens Jan heeft hij het naar zijn iedee erg goed gemaakt. Alleen WBWK (werken binnen wettelijke kaders) wat minder, maar voor zijn gevoel zeker een voldoende.

Uitgebreid verslag komt van Jantje zelf  ;D


Jean Bateau

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 2 oktober 2005, 21:48:45
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Ja sorry, een beetje aan de late kant, maar hier dan toch het examenverhaal.

Mark heeft gelijk, voor mijn gevoel heb ik Beveiliging Gebouwen en Eigendommen en Veiligheidsnetwerk ruim voldoende gemaakt en Werken binnen wettelijke kaders in ieder geval voldoende.
De uitslag laat echter nog zeker twee weken op zich wachten omdat de SVPB niet zo supersnel is met het nakijken. Hoe moeilijk kan het zijn om de examenformulieren door een scanner te halen en na te kijken. Nu zeggen ze dat ze er een heleboel moeten nakijken, maar laten we ze de tijd gunnen en zeggen dat er 100 per uur door de scanner gehaald kunnen worden. Een fatsoenlijke werkdag heeft 8 uur dus zijn dat er 800 per dag.

Nou volgens mij moeten ze het dus veel sneller na kunnen kijken dan die drie weken. Maar ach wie ben ik. We wachten het gewoon maar af.


Target77

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 2 oktober 2005, 22:05:20
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Ja sorry, een beetje aan de late kant, maar hier dan toch het examenverhaal.

Mark heeft gelijk, voor mijn gevoel heb ik Beveiliging Gebouwen en Eigendommen en Veiligheidsnetwerk ruim voldoende gemaakt en Werken binnen wettelijke kaders in ieder geval voldoende.
De uitslag laat echter nog zeker twee weken op zich wachten omdat de SVPB niet zo supersnel is met het nakijken. Hoe moeilijk kan het zijn om de examenformulieren door een scanner te halen en na te kijken. Nu zeggen ze dat ze er een heleboel moeten nakijken, maar laten we ze de tijd gunnen en zeggen dat er 100 per uur door de scanner gehaald kunnen worden. Een fatsoenlijke werkdag heeft 8 uur dus zijn dat er 800 per dag.

Nou volgens mij moeten ze het dus veel sneller na kunnen kijken dan die drie weken. Maar ach wie ben ik. We wachten het gewoon maar af.

Het zouden bijna ambtenaren kunnen zijn he  ;D ;D