demontage signalering

Auteur Topic: demontage signalering  (gelezen 3091 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Gepost op: 14 november 2016, 21:03:44
Door mijn eigen interesse 'ontleed' ik veel van de spullen in mijn verzameling. Aangezien dit interessant en leerzaam is wil ik dit jullie niet onthouden.
Gisteren heb ik een Whelen ION uit elkaar geschroefd en een paar fototjes van gemaakt.

Dit betreft een amber ION. Een 'USA' versie met meerdere flitspatronen. De ECE versie ziet er aan de buiten en binnenkant nagenoeg identiek uit. De ECE versie heeft echter een dimstand en bevat alleen een ECE patroon. Deze ECE flitsers bevatten tevens een ander type lens: de WION lens. Die zorgt voor een iets bredere lichtspreiding. Deze lens is via Whelen ook gewoon te krijgen voor op de andere ION's


Complete amber ION.


Goed te zien is de TIR style reflector en de standaard ION lens


De leds en de printplaat duidelijk zichtbaar met de nieuwste type LED's




Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #1 Gepost op: 14 november 2016, 21:58:48
Interessant! Als je er meer heb lees ik die ook graag.  O0


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #2 Gepost op: 14 november 2016, 22:16:04
Citaat van: Dion link=msg=1461383 date=1479157128
Interessant! Als je er meer heb lees ik die ook graag.  O0
Ben je naar bepaalde dingen op zoek?  ;)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #3 Gepost op: 15 november 2016, 15:02:26
Leuk, ik heb een Whelen L31 de USA versie.. Deze is voorzien van een donkerblauwe kap, maar ik ben opzoek naar de lichtblauwe kap, die in Nederland wordt gebruikt. Is hier aan te komen?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #4 Gepost op: 15 november 2016, 19:19:16
Citaat van: -Volvo-34- link=msg=1461476 date=1479218546
Leuk, ik heb een Whelen L31 de USA versie.. Deze is voorzien van een donkerblauwe kap, maar ik ben opzoek naar de lichtblauwe kap, die in Nederland wordt gebruikt. Is hier aan te komen?
Ja dat is er. Voor de ece gekeurde lamoen. Echter is de ledkleur ook iets anders...