Tegenspel ME

Auteur Topic: Tegenspel ME  (gelezen 4197 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

puremonk

  • Sollicitant Hoofd-agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Gepost op: 15 november 2016, 11:22:19
Hallo allemaal.

Het lijkt mij erg leuk en interessant om een keer te helpen met tegenspel bij de ME.
Echter moet je met een groep van minimaal 10 personen zijn. Aangezien ik niet zomaar 10 personen hiervoor kan regelen dacht ik, laat ik het hier proberen.
Dus lijkt het je leuk om mee te doen, laat het dan vooral weten!




pascal

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 371
Reactie #1 Gepost op: 15 november 2016, 16:38:59
En over wat voor tegenspel en hebben we het en waar gaat dit hele gebeuren plaats vinden.
En hoe kom jij zelf hier zo bij ben jij zelf werkzaam binnen de politie of ben jij lid van een groep die tegenspel regelt voor de politie


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #2 Gepost op: 15 november 2016, 16:45:15
Pascal, er zijn diverse OOV-organisaties die 'tegenstanders' regelen voor dit soort oefeningen. De Politie heeft dan 1 partij met wie ze alles regelen (oproerkraaiers, lokatie, voedsel etc) en die organisatie heeft vrijwillige relschoppers. Staat niet op de voorpagina van de krant elke dag, maar het is wel algemeen bekend in de hv-wereld ja.

Heb ook wel eens ambulance en brandweerpersoneel mee zien rellen. Ja, in oefening dus, en niet in uniform uiteraard  098uo


pascal

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 371
Reactie #3 Gepost op: 15 november 2016, 17:02:17
Aaah oke dan is dat ook weer duidelijk, Dat zal wat wezen brandweermensen rellen in uitrukkleding  ;D.
In dat geval wil ik hier best aan mee doen  O0, Heb ikd at ook weer eens meegemaakt  O0