Brandweerpiepers.nl (Oplichters??)

Auteur Topic: Brandweerpiepers.nl (Oplichters??)  (gelezen 4616 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Webmaster Mediatv

  • Gast
Gepost op: 15 oktober 2005, 14:10:11
Hallo,

k ben al een tijdje bezig om contact te leggen met de website brandweerpiepers.nl. Deze bieden al geruime tijd brandweerpiepers om berichten te ontvangen.

Nou heb ik toen der tijd zo'n apparaat gekocht maar bleek hij geen groepscodes te kunnen ontvangen. Zij erkenen het probleem en er werd inmiddels hard gewerkt aan een update... maar tot op heden (2 jaar later) nog geen update.

Na diverse pogingen om contact te zoeken met deze mensen ben ik nog geen stap verder.

Ik ben inmiddels achter wat gegevens terecht gekomen zoals telefoonnummers. Maar helaas zijn ze ook daar niet op te bereiken.

Mijn vraag is aan jullie, heeft iemand ook deze ervaringen met brandweerpiepers.nl Vind het nogal zonde van me geld en het liefst zou ik me geld persoonelijk terug willen halen, maar ben bang dat ik dan voor een dichte deur komt te staan of een foutieve adressering heb van hun.

Kan iemand mij helpen hiermee?
Heeft iemand ook problemen met deze website?

alles is welkom..

Patrick Kamper




Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2005, 14:12:20
TIP: Zet dit ook ff op www.scannerforum.nl!  ;)
343, never forget.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2005, 14:19:32
Hallo,

k ben al een tijdje bezig om contact te leggen met de website brandweerpiepers.nl. Deze bieden al geruime tijd brandweerpiepers om berichten te ontvangen.

Nou heb ik toen der tijd zo'n apparaat gekocht maar bleek hij geen groepscodes te kunnen ontvangen. Zij erkenen het probleem en er werd inmiddels hard gewerkt aan een update... maar tot op heden (2 jaar later) nog geen update.

Na diverse pogingen om contact te zoeken met deze mensen ben ik nog geen stap verder.

Ik ben inmiddels achter wat gegevens terecht gekomen zoals telefoonnummers. Maar helaas zijn ze ook daar niet op te bereiken.

Mijn vraag is aan jullie, heeft iemand ook deze ervaringen met brandweerpiepers.nl Vind het nogal zonde van me geld en het liefst zou ik me geld persoonelijk terug willen halen, maar ben bang dat ik dan voor een dichte deur komt te staan of een foutieve adressering heb van hun.

Kan iemand mij helpen hiermee?
Heeft iemand ook problemen met deze website?

alles is welkom..

Patrick Kamper
Ik bekeek net hun site,maar daar stond een stukje over dezelfde klacht die jij hier neerzet.En ook dat er meerdere klachten daarover zijn,en dat ze nu in gesprek zijn met de fabrikant van die dingen.Dus ik vermoed dat je nu een beetje hard van stapel loopt om ze te betichten als "oplichters"


Webmaster Mediatv

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2005, 14:23:55
Nou dat staat er al een 1,5 jaar op dat bericht, dus kweet nie... en als ze niet eens even een antwoord geven op mijn mail of de tel niet opnemen.. dan ga ik toch sterk twijfelen hoor..


112Owolde

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 17 oktober 2005, 22:11:53
Nou dat staat er al een 1,5 jaar op dat bericht, dus kweet nie... en als ze niet eens even een antwoord geven op mijn mail of de tel niet opnemen.. dan ga ik toch sterk twijfelen hoor..

Klopt dat bericht van een mogelijke update staat er al zeker wel 1,5 jaar.
De site lijkt me ook niet echt meer up to date gezien dit op hun index:
Citaat
BRANDWEERBEURS
U kunt ons ook vinden op de internationale brandweer beurs. Deze wordt gehouden op 6 november 2004 in de sport en evenementenhal Reeland te Dordrecht.   [/qoute]


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2005, 12:45:06
Probeer het eens bij de webmaster van brandweer Nunspeet  Wilco Vis, www.brandweernunspeet.nl.nu   [brwnsp@lycos.nl]

Hij heeft ook brandweerpiepers te koop en wie weet kan hij je probleem verhelpen als je niet bij die verkoper terecht kan.
Natuurlijk heb je dan je geld niet terug maar (misschien) wel een werkende pieper.

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


SARwacht

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Hulpverlening is MIJN ding!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2005, 18:39:09
Heb je deze gegevens al van ze: ???

Administratief contact  
Patricia van Tol
+31 (0)613686868
postmaster@brandweerpiepers.nl

P. van Tol
Kuyperstraat 11
3371 VC HARDINXVELD GIESSENDAM
Tel:  0184 614050

gr,

Paul
Centralist Politie Meldkamer eenheid Rotterdam Verbindings-coördinator Ouddorpse Reddingsbrigade. Strandwacht ORB Ouddorp


Du Booton

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2005, 18:59:25
Binnenkort is weer de beurs in Dordrecht en daar staat hij vast en zeker weer.

Succes en kijk eens op www.p2000shop.nl succes verzekerd, goede service en men komt de afspraken absoluut na.

Groet.


Rooie

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2005, 19:19:04
Binnenkort is weer de beurs in Dordrecht en daar staat hij vast en zeker weer.

Succes en kijk eens op www.p2000shop.nl succes verzekerd, goede service en men komt de afspraken absoluut na.

Groet.

Klopt 100% zeker weten!

Gr Berjan


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #9 Gepost op: 19 oktober 2005, 12:08:31
Klopt 100% zeker weten!

Gr Berjan

Ook ik bevestig dat  ;)