BLAUW TALENT - Werving & Selectie Politie Utrecht

Auteur Topic: BLAUW TALENT - Werving & Selectie Politie Utrecht  (gelezen 15485 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxell01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #50 Gepost op: 1 december 2016, 14:48:45
Citaat van: Sheppard link=msg=1464080 date=1480596982
Als je goed hebt gelezen, heeft jou bericht totaal geen   nut. Er is geen sprake van alleen mensen met dubbele nationaliteiten etc.
Eerst lezen dan reageren. Waarom denk je dat iedereen hier de discussie heeft gestopt.
Wel degelijk !! Daarvoor loop ik denk ik even wat langer mee dan jou. Lees de verslagen van de commissie veiligheid maar eens.  Eerst lezen dan reageren aspirant sheppard


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #51 Gepost op: 1 december 2016, 23:33:39
Citaat van: Maxell01 link=msg=1464098 date=1480600125
Wel degelijk !! Daarvoor loop ik denk ik even wat langer mee dan jou. Lees de verslagen van de commissie veiligheid maar eens.  Eerst lezen dan reageren aspirant sheppard

Haha, deze discussie ging om blauw talent. Veel plezier.


Erdikoss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #52 Gepost op: 3 december 2016, 02:02:40
Ook hoop ik dat Maxwell een politieagent wordt als die daar interessen in heeft.. Weetje wat zou helpen? Niet zo op andere focussen maar op je eigen carriere en stappen ondernemen.


Erdikoss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #53 Gepost op: 3 december 2016, 02:06:43
Ik wil graag deze discussie verwijderen en sluiten iemand die me er mee kan helpen?


guest15549

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 3 december 2016, 02:09:23
Citaat van: Erdikoss link=msg=1464396 date=1480727203
Ik wil graag deze discussie verwijderen en sluiten iemand die me er mee kan helpen?

Dat kunnen alleen moderators en beheerders van het forum. Waarom zou je deze discussie willen laten sluiten?


@Tom

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #55 Gepost op: 3 december 2016, 11:45:08
Citaat van: RS496 link=msg=1464397 date=1480727363
Dat kunnen alleen moderators en beheerders van het forum. Waarom zou je deze discussie willen laten sluiten?

Kan me voorstellen dat de discussie een andere kant is op gegaan dan Erdikoss zich had voorgesteld.


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #56 Gepost op: 3 december 2016, 21:02:50
Kan me absoluut begrijpen dat het een andere wending nam dan ts dacht, maar zou graag zien dat het topic open blijft, puur om te volgen hoe het met ts gaat in het traject. Dat vind ik in ieder geval leuk om te volgen.

Iedereen kan stoppen met zeuren over dat het puur alleen op achtergrond is geworven, want dit is niet waar. Discussie klaar lijkt me  O0


Erdikoss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #57 Gepost op: 22 december 2016, 11:02:42
Zoals beloofd eeen update. Naar 3 weken les te hebben gehad heb ik nooit zoveel geleerd in al me jaren MBO/VMBO. Wat heb ik precies geleerd?
Laten we beginnen met cognitie, de test waarop ik was gezakt. Ik wordt goed geholpen en het wordt goed uitgelegd hoe ik een cijferreeks of een letterreeks het snelst kan maken. Daarnaarst anagrammen wordt goed mee geholpen. Ik begin het beter te snappen en krijg door deze cursus meer vetrouwen.

Psychologie
Ik leer naar me zelf kijken, waar mijn zwakte punten liggen en ook mijn sterke punten.
Ik leer open en integer te zijn. Daarnaast is het politie vak wel echt is voor jou? Ik leer me zelf kennen  en dat vind ik nogal het belangerijkste van deze cursus. Dit is meer gericht op testdag B. Een aantal kandidaten in mijn klas zijn hierop gezakt. Ook waarom moet ik nou een baan een politie en niet een ander. Wat maakt mij uniek? Hoe dit gebeurd is te breed om uit te leggen. Maar dit is niet alleen nuttig voor het politie vak maar ook als persoon in het dagelijkse leven.

Team en samenwerking
Daarlaast leer ik samen werken als een team. Dat gebeurd vooral tijdens de sportdagen. Je sport maar wordt ook als eeen team uitgedaagd als een iemand faalt, faalt heel het team. Ook heel breed om uit te leggen.

Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.
PS: Deze kans ik echt uniek niet iedereen krijgt deze kans hoe vervelend het ook is voor sommige die denken dat ze gediscrimineerd worden. Dit is een gunst. De slagingspercentage van deze cursus is 70% in een klas van 25 worden er dus 18 echt aangesteld als politieagent.


Erdikoss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #58 Gepost op: 22 december 2016, 11:12:15
Citaat van: Erdikoss link=msg=1468369 date=1482400962
Zoals beloofd eeen update. Naar 3 weken les te hebben gehad heb ik nooit zoveel geleerd in al me jaren MBO/VMBO. Wat heb ik precies geleerd?
Laten we beginnen met cognitie, de test waarop ik was gezakt. Ik wordt goed geholpen en het wordt goed uitgelegd hoe ik een cijferreeks of een letterreeks het snelst kan maken. Daarnaarst anagrammen wordt goed mee geholpen. Ik begin het beter te snappen en krijg door deze cursus meer vetrouwen.

Psychologie
Ik leer naar me zelf kijken, waar mijn zwakte punten liggen en ook mijn sterke punten.
Ik leer open en integer te zijn. Daarnaast is het politie vak wel echt iets voor jou? Ik leer me zelf kennen  en dat vind ik nogal het belangerijkste van deze cursus. Dit is meer gericht op testdag B. Een aantal kandidaten in mijn klas zijn hierop gezakt. Ook waarom moet ik nou een baan bij de politie en niet een ander. Wat maakt mij uniek? Hoe dit gebeurd is te breed om uit te leggen. Maar dit is niet alleen nuttig voor het politie vak maar ook als persoon in het dagelijkse leven.

Team en samenwerking
Daarlaast leer ik samen werken als een team. Dat gebeurd vooral tijdens de sportdagen. Je sport maar wordt ook als eeen team uitgedaagd als een iemand faalt, faalt heel het team. Ook heel breed om uit te leggen.

Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.
PS: Deze kans ik echt uniek niet iedereen krijgt deze kans hoe vervelend het ook is voor sommige die denken dat ze gediscrimineerd worden. Dit is een gunst. De slagingspercentage van deze cursus is 70% in een klas van 25 worden er dus 18 echt aangesteld als politieagent.


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #59 Gepost op: 22 december 2016, 11:23:05
Citaat van: Erdikoss link=msg=1468369 date=1482400962
Zoals beloofd eeen update. Naar 3 weken les te hebben gehad heb ik nooit zoveel geleerd in al me jaren MBO/VMBO. Wat heb ik precies geleerd?
Laten we beginnen met cognitie, de test waarop ik was gezakt. Ik wordt goed geholpen en het wordt goed uitgelegd hoe ik een cijferreeks of een letterreeks het snelst kan maken. Daarnaarst anagrammen wordt goed mee geholpen. Ik begin het beter te snappen en krijg door deze cursus meer vetrouwen.

Psychologie
Ik leer naar me zelf kijken, waar mijn zwakte punten liggen en ook mijn sterke punten.
Ik leer open en integer te zijn. Daarnaast is het politie vak wel echt is voor jou? Ik leer me zelf kennen  en dat vind ik nogal het belangerijkste van deze cursus. Dit is meer gericht op testdag B. Een aantal kandidaten in mijn klas zijn hierop gezakt. Ook waarom moet ik nou een baan een politie en niet een ander. Wat maakt mij uniek? Hoe dit gebeurd is te breed om uit te leggen. Maar dit is niet alleen nuttig voor het politie vak maar ook als persoon in het dagelijkse leven.

Team en samenwerking
Daarlaast leer ik samen werken als een team. Dat gebeurd vooral tijdens de sportdagen. Je sport maar wordt ook als eeen team uitgedaagd als een iemand faalt, faalt heel het team. Ook heel breed om uit te leggen.

Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.
PS: Deze kans ik echt uniek niet iedereen krijgt deze kans hoe vervelend het ook is voor sommige die denken dat ze gediscrimineerd worden. Dit is een gunst. De slagingspercentage van deze cursus is 70% in een klas van 25 worden er dus 18 echt aangesteld als politieagent.

Gaaf voor jou man!  O0

Je moet overigens wel heel speciaal zijn omdat ze dit allemaal voor je over hebben.. Voor mij waren er 10 anderen..
Sollicitant Politiekundige