GRIP 1 Grote hulpverlening (ongeval met vrachtwagens) A28 L - Zeist 24-11-2016

Auteur Topic: GRIP 1 Grote hulpverlening (ongeval met vrachtwagens) A28 L - Zeist 24-11-2016  (gelezen 6227 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Eerste duidelijke foto van dichtbij... Ziet er niet echt prettig uit. Ik ben benieuwd of daar nog iemand levend uit gaat worden gehaald.

http://www.ad.nl/utrecht/groot-ongeluk-op-a28-met-meerdere-vrachtwagens~a76b54b2/72878800/
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Wow, dat is een behoorlijke klap geweest. Ik weet dat de cabines van vrachtwagens veilig zijn, maar zoals Stefan al aangeeft, ben ik erg benieuwd hoe het slachtoffer het ervan afbrengt. Ik hoop uiteraard dat het slachtoffer dit mag navertellen.


jeroen21

  • manschap brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 477
De cabine van de vrachtwagen is gewoon afgebroken van het chassis. Dat is een flinke klap geweest. Gelukkig was de tankwagen leeg en zaten er geen gevaarlijke stoffen in. Hopen dat de chauffeur het nog kan navertellen maar ik heb er geen vertrouwen in  :'( :'(


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Cabine lijkt mij niet afgebroken maar "open" geklapt hoewel ook dat niet prettig is ga ik er vanuit dat de chauffeur meer kans maakt.
Sitra vervoerd meestal levensmiddelen
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Citaat van: JarnoF link=msg=1462921 date=1480009160
Ik weet dat de cabines van vrachtwagens veilig zijn,
Mwah, over het algemeen zit er niet veel kreukelzone in heb ik bij HV oefeningen gezien... het vouwt gewoon samen als zoiets achterop een andere vrachtwagen klapt. Dus ik weet niet of het wel zo veilig is in zo'n vrachtwagencabine.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Rijkswaterstaat ‏@Rijkswaterstaat  6 min.
A28 Amersfoort►Utrecht, we zijn begonnen met het terugleiden van het ingesloten verkeer thv Den dolder. #A28 L 10.0

Rijkswaterstaat ‏@Rijkswaterstaat  47 sec.
A28 Amersfoort►Utrecht, hulpdiensten zijn nog bezig met hulpverlenen thv Den Dolder. Afhandeling gaat nog enige uren duren #A28 L 10.0

"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Rojod

  • ZZP'er
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
p2kflex
19:07:26 24-11-16-ALPHA-Graag opkomen voor verzorging Zeist
0706149BRW Utrecht (Eemland) (Verzorgingsgroep)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
VID ‏@vid  23 min
Hinder #A28 bij Den Dolder gaat lang duren: weg is DICHT door deze vrachtwagencrash (via @CampingWeller)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Rojod

  • ZZP'er
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
Citaat van: jeroen21 link=msg=1462907 date=1480007678
Grote bende zo te zien op de webcam. Weg Helemaal bezaaid met onderdelen van vrachtwagens. Schuimblusvoertuig opgeroepen ivm tankwagen die op zijn kant ligt. Aan de hand van de meldingen zitten we op een grote hulpverlening.

Ligt het aan mij, of is die webcam niet publiek?


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Correct, dat zijn de camera's van Rijkswaterstaat die op erg veel plaatsen boven de weg hangen bij de portalen. Deze zijn grotendeels enkel intern voor RWS te bekijken, maar ze delen wel regelmatig screenshots op Twitter.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon