Sollicitanten Politiekundige start augustus 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start augustus 2017  (gelezen 30532 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ayla_Shep

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
  • [b][i]Sollicitatie Hoofdagent EENHEID[/i][/b] [img
Reactie #90 Gepost op: 20 december 2016, 09:06:07
Was benieuwd of er al iemand iets gehoord heeft? Ik begin toch steeds meer naar mn mailbox te kijken maar nog steeds niks gehoord! Geduld is een schone zaak?
Politiekundige - Midden Nederland


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #91 Gepost op: 20 december 2016, 09:08:53
Citaat van: Ayla_Shep link=msg=1467902 date=1482221167
Was benieuwd of er al iemand iets gehoord heeft? Ik begin toch steeds meer naar mn mailbox te kijken maar nog steeds niks gehoord! Geduld is een schone zaak?

Wat is de uiterlijke datum dat je het zou moeten horen? Ga er vanuit dat je pas op die dag hoort wat er gaat gebeuren.
Ik heb drie keer gesolliciteerd en alle drie de keren op die datum gehoord.


Ayla_Shep

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
  • [b][i]Sollicitatie Hoofdagent EENHEID[/i][/b] [img
Reactie #92 Gepost op: 20 december 2016, 10:17:33
Citaat van: MrOfficer link=msg=1467903 date=1482221333
Wat is de uiterlijke datum dat je het zou moeten horen? Ga er vanuit dat je pas op die dag hoort wat er gaat gebeuren.
Ik heb drie keer gesolliciteerd en alle drie de keren op die datum gehoord.

Goed om te weten! Stond in de mail uiterlijk 2 weken na sluitingsdatum van de vacature dus dat zal dan uiterlijk donderdag zijn.. we wachten het af haha! Thanks!
Politiekundige - Midden Nederland


Mr. X

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #93 Gepost op: 20 december 2016, 11:46:11
Ik denk dat we iets na de 28e horen aangezien de vacature een week langer openstond.


Ayla_Shep

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
  • [b][i]Sollicitatie Hoofdagent EENHEID[/i][/b] [img
Reactie #94 Gepost op: 20 december 2016, 12:40:55
Citaat van: Mr. X link=msg=1467950 date=1482230771
Ik denk dat we iets na de 28e horen aangezien de vacature een week langer openstond.

De vacature voor de eenheid waarop ik heb gesolliciteerd is wel gewoon de 7e dicht gegaan, dus vermoed dat er dan niet nog een week aangeplakt is, heb ik verder ook niet een aparte mail over gehad zoals sommige andere op dit forum.
Politiekundige - Midden Nederland


Puma1985

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #95 Gepost op: 20 december 2016, 22:41:57
Iemand enig idee wat er nou eigenlijk wordt bedoeld met  'sollicitanten worden o.a. beoordeeld op woonregio'?

Je komt het in iedere vacature van de politie tegen maar het is mij onduidelijk welke mensen de voorkeur krijgen, mensen die wonen in dezelfde regio of mensen die juist buiten de regio afkomstig zijn?

Ik kom zelf uit de regio van Amsterdam en heb gesolliciteerd voor PoKu Den Haag.


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #96 Gepost op: 20 december 2016, 22:52:31
Citaat van: Puma1985 link=msg=1468102 date=1482270117
Iemand enig idee wat er nou eigenlijk wordt bedoeld met  'sollicitanten worden o.a. beoordeeld op woonregio'?

Je komt het in iedere vacature van de politie tegen maar het is mij onduidelijk welke mensen de voorkeur krijgen, mensen die wonen in dezelfde regio of mensen die juist buiten de regio afkomstig zijn?

Ik kom zelf uit de regio van Amsterdam en heb gesolliciteerd voor PoKu Den Haag.

Schijnt dat ze liever mensen hebben die woonachtig zijn in de regio, maar wat ze precies voor regel gebruiken is mij ook onduidelijk.
Heb precies het zelfde als jij, ik woon ook in de regio Amsterdam en zit in de sollicitatie voor hoofdagent in Den Haag. Ik heb aangegeven (en ben dit ook echt van plan) dat ik wil verhuizen naar de regio Den Haag als ik word aangenomen. Ik zie dan niet echt meer het struikelpunt van mijn woonomgeving nú.
Achja, ik zie het bij het korpsgesprek wel. Gewoon maximaal je best doen dan moet het vast goed komen.


SR13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #97 Gepost op: 21 december 2016, 12:18:49
Citaat van: Puma1985 link=msg=1468102 date=1482270117
Iemand enig idee wat er nou eigenlijk wordt bedoeld met  'sollicitanten worden o.a. beoordeeld op woonregio'?

Je komt het in iedere vacature van de politie tegen maar het is mij onduidelijk welke mensen de voorkeur krijgen, mensen die wonen in dezelfde regio of mensen die juist buiten de regio afkomstig zijn?

Ik kom zelf uit de regio van Amsterdam en heb gesolliciteerd voor PoKu Den Haag.

Ik zit ook in dezelfde situatie als jij, ik woon in limburg maar aangezien hier geen vacatures voor PoKu waren deze keer heb ik gesolliciteerd op Oost-Brabant.

Overigens heb ik net als MrOfficer aangegeven dat ik bereid ben te verhuizen als ik word aangenomen.

En ik ben langzaam ook wel erg vaak naar m'n mailbox aan het kijken :D
Sollicitatie Hoofdagent Limburg


Mo12345

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #98 Gepost op: 21 december 2016, 13:02:33
hmm even spannend dus. Waarschijnlijk vandaag of morgen bericht.

Heb al is eerder gesolliciteerd en toen kreeg ik een bericht op de eind datum dat het nog een maand langer zou duren. Dus ik hou nog even alle opties open..


Mr. X

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #99 Gepost op: 22 december 2016, 11:30:59
Zojuist een email ontvangen. Ze gaan nu alle sollicitaties beoordelen en uiterlijk 6 januari komt het oordeel :).

Fijne kerst allen!