Solicitatie Sharontly (Politiekundige Eenheid Rotterdam)

Auteur Topic: Solicitatie Sharontly (Politiekundige Eenheid Rotterdam)  (gelezen 2483 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sharontly

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Gepost op: 30 november 2016, 15:31:50
Hallo allemaal!

Ik heb reeds gesoliciteerd voor politiekundige bij de eenheid Rotterdam.
Zelf ben ik 21 jaar en heb 2 onafgeronde HBO oleidingen achter de rug omdat het toch niet iets was voor mij. Ik wou altijd in de hulpverlening zitten en heb dit jaar besloten om mijn droom achterna te gaan.

Ben geboren te Rotterdam in 1995. Opgegroeid in Rotterdam zuid tot mijn twaalfde, daarna verhuisd naar Curacao van 2008 tot 2015 dus ik ben sinds een jaar weer in nederland!

Zijn er nog meer mensen die voor de zelfde functie en eenheid als mij hebben gesoliciteerd?

Ik hoor het graag
Mvg,

Sharontly




Napoleon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #1 Gepost op: 30 november 2016, 18:41:03
Niet voor dezelfde eenheid, wel voor dezelfde functie!
Succes met de sollicitatieprocedure!


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #2 Gepost op: 30 november 2016, 23:07:59
Citaat van: Sharontly link=msg=1463937 date=1480516310
Hallo allemaal!

Ik heb reeds gesoliciteerd voor politiekundige bij de eenheid Rotterdam.
Zelf ben ik 21 jaar en heb 2 onafgeronde HBO oleidingen achter de rug omdat het toch niet iets was voor mij. Ik wou altijd in de hulpverlening zitten en heb dit jaar besloten om mijn droom achterna te gaan.

Ben geboren te Rotterdam in 1995. Opgegroeid in Rotterdam zuid tot mijn twaalfde, daarna verhuisd naar Curacao van 2008 tot 2015 dus ik ben sinds een jaar weer in nederland!

Zijn er nog meer mensen die voor de zelfde functie en eenheid als mij hebben gesoliciteerd?

Ik hoor het graag
Mvg,

Sharontly

Hoezo politie? In het ziekenhuis kun je ook hulpverlenen. Niks persoonlijk, is een vraag die je kint verwachten op je keuringen ;)