vraag over ex politie auto van "flitsservice" mbt. standkachel en lader via 220v

Auteur Topic: vraag over ex politie auto van "flitsservice" mbt. standkachel en lader via 220v  (gelezen 4631 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

frenkie h

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
goedemiddag,

ik had wat gezocht op het forum maar vind niet echt een antwoord op mijn vraag dus bij deze:

ik ben al een jaar een Citroen jumpy in bezit ex. politie twente denk ik. Prima auto met stand kachel extra accu en leab acculader.

Alles werkt alleen de extra accu wordt niet door de auto meer opgeladen want er lopen geen kabels naar de accu of een stroompunt. kan weggeknipt zijn want er is veel kabelwerk botweg afgeknipt maar er hangt ook een leab acculader in die is aangesloten op de extra accu maar die stroomkabel (220volt) loopt de vloer in en nergens komt er een stekker uit de auto....

Is er een vaste plek waar de 220volt aansluiting normaal gezien naar buiten komt? Kabel afknippen aan de vloer en stekker er aan kan altijd nog.

als iemand een tip heeft hoor ik het graag.

frank




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Misschien even contact leggen met Gatso in Haarlem?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik heb geen ervaring met flitsauto's, maar voor de voertuigen die aangesloten moeten worden zit de stekkerplug meestal ergens tussen het achterwiel en de achterbumper aan de bestuurderszijde.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


frenkie h

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
oke bedankt ik zal eens even gaan snufflen.

Er zit bij de linker achterdeur op de vloer wel een kleine sticker met accus terwijl daar geen accu zit dus daar zal ergens de kabel gezeten hebben vermoed ik.


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Misschien ook handig om even een foto en wat meer info van de auto er op te zetten (kenteken) misschien dat mensen je dan nog wat makkelijker info kunnen geven als ze de auto herkennen  ;)
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!