Grote brand (woning rietendak) Burgemeester Honcooplaan - Hattem 17-12-2016

Auteur Topic: Grote brand (woning rietendak) Burgemeester Honcooplaan - Hattem 17-12-2016  (gelezen 13515 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

janvangent

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 216
Citaat van: Thor link=msg=1467638 date=1482090080
Als je maar creatief en innovatief bent  en niet vast houdt aan ingewortelde gewoonten is heel veel mogelijk en ook haalbaar op korte termijn.
Agrariërs, tuinbouwwers kennen de meest moderne technieken,mogelijkheden en hebben het modernste materieel in huis.
Tuinders hebben meestal heel grote waterbassins naast hun complex en zoals Yellowjackal schrijft de agrariërs zijn goed op de hoogte met o.a. pompen,ook agrariërs in o.a. Salland werken heel goed samen met de brandweer als het gaat om wateraanvoer of oraties in terrein waar de brandweer niet kan komen maar de agrariërs wel met hun materieel.
Kwestie van willen en organiseren,het hoeft allemaal niet zoveel inspanningen en geld te kosten en vooral de weg weten en doen.

Eerst pleit je voor meer dure blusvijvers en geboorde putten, maar nu moet het opeens zonder veel geld maar met creativiteit en innovatie neerkomen op de plaatselijke agrarische gemeenschap? Zo kan ik ook met alle winden meewaaien. Je hebt overigens geen idee hoe nauw die gemeenschap in veel dorpen verweven is met de eerste autospuit. Lees Brandpreventje: "In mijn verzorgingsgebied weet ik van geen bronpomp". Als die er wel zijn weten ze het ook, lees Yellowjackal. Iets netter citeren zou ook wel mogen: gewoon tikken in een normaal corps na [/quote].


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!