tv series

Auteur Topic: tv series  (gelezen 2055 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

vp studentje

  • Gast
Gepost op: 20 oktober 2005, 14:05:18
hallo allemaal,

ik dacht ik zal zelf ook is een item posten ;).

en dat is geworden het gekste, leukste wonderbaarlijkste ect. wat je ooit hebt gezien op de tv (ziekenhuisseries)

het wonderbaarlijkste wat ik ooit heb gezien op de tv tijdens het kijken van verschillende ziekenhuis series :P.
verslaafdheid :P was toch wel dat er een man werd binnen gebracht die de boom aan het snoeien was en toen op een tak viel en de helft van die tak nog in zich had. Hij was via zijn anus naar binnen gegaan tot ong net iets onder zijn longen.

auwz dat moet zeer gedaan hebben, maar waar ik me nou nog het meest over verwonder. De tak had niks vitaals geraakt hij was precies overal langs af gegaan dat noem ik nog eens een geluk bij een ongeluk  ::)

blijft gaaf om te zien die reallife in the ER.

en nou is mijn vraag wat is het gekste, vaagste het meest blijven hangen van de dingen die jullie op tv hebben gezien?

groetjes vp studentje




Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2005, 15:02:45
naar binnen met ademlucht en vergeten de afsluiter open te zetten ;D ;D ;D


vp studentje

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2005, 19:41:27
je mag best reageren bijten doe ik niet :P

groetjes vp studentje


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2005, 20:23:21
ik vind die ziekenhuisseries waar de camera nogal dicht op de openliggende patiënt staat gericht  :P   hier op de tv zender "reality tv" komen nogal eens zulke series die niet bepaald 'gecensureerd' zijn om het zo maar te zeggen.

kan me een aflevering herinneren waar bij iemand een grote tumor uit de buik werd verwijderd, incl een aan de tumor gegroeide nier.  De beste man was zo ver opengesneden dat de van beneden af omhoog gerichtte camera zo tegen de binnenkant van de buikwand aankeek (vooral toen de chirurg de buikwand even omhoog hield voor de een of andere reden; de 'sixpack' noemde ie het ook nog)
dat was toch een niet alledaags gezicht om het zo maar te zeggen.
 :P


vp studentje

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 28 november 2005, 16:52:48
het is maar zwakjes met de reacties!! :P


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #5 Gepost op: 29 november 2005, 17:40:17
Een sucïdiale patiënt die van haar slaapkamer naar de OK ging om daar een scalpel te pakken en haar pols door te snijden. . .  ::)
343, never forget.


vp studentje

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 29 november 2005, 19:18:51
haha dat komt me bekend voor volgens mij heb je ook naar spoed gekeken:P leuk dat je reageerde

groetjes vp studentje


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #7 Gepost op: 29 november 2005, 20:55:05
haha dat komt me bekend voor volgens mij heb je ook naar spoed gekeken:P leuk dat je reageerde

groetjes vp studentje
Jah, 't blijft grappig!  ;D
343, never forget.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #8 Gepost op: 30 november 2005, 17:24:45
allei zeg, we hebbe een zeer instabiele patient met een rugfractuur (en dan vol aan iemand tillen zonder wervelplank)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


vp studentje

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 1 december 2005, 17:09:23
Jah, 't blijft grappig!  ;D

dat vind ik nou ook ;) ben zelf ook een trouwe kijker hopen dat het zondag weer wel komt ;D i.p.v sport :o