Brandweer Woerden zit zonder redvoertuig

Auteur Topic: Brandweer Woerden zit zonder redvoertuig  (gelezen 5582 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #20 Gepost op: 30 december 2016, 15:39:24
Citaat van: tower-ladder link=msg=1469857 date=1483107400
Weet jij meer ? Welke voertuig van voertuig fabrikant Hilton hebben dan nog meer dan gemiddeld storingen en problemen met sensoren?

Bijvoorbeeld de 3 voertuigen van Gooi & Vechtstreek:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=34977.0

En Amstelveen:

Citaat van: gignnl link=msg=710593 date=1260787847
en de vervangende hoogwerker is die amstelveen recentelijk buiten dienst gesteld heeft na vele mankementen......

Amstelveen voerde zijn Hilton na 6 jaar af ivm problemen.


Dan bestaat er nog een incident in Brunssum(?) wat uit de media is gehouden. Waarbij een 9 jarige hoogwerker is afgevoerd nadat de mand afgebroken was.

Ik weet van een aantal andere Hilton korpsen dat er veel problemen zijn en gesproken is over vroegtijdige vervanging.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #21 Gepost op: 30 december 2016, 17:24:40
Daarom, hoe lang staat de Metz van Velsen al ter reparatie en rijd men met een behoorlijk afgeschreven Metz leenladder?
En waarom worden de Metz en van MWB al na 10 jaar vervangen?


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #22 Gepost op: 30 december 2016, 21:20:40
We moeten wel opletten dat een Nederlands product door probleem uit 2009! niet hier in het forum door een niet brandweerman/ gebruiker/ kenner van voertuigtechniek als inferieure kwaliteit bestempeld wordt.  >:(
Geloof mij maar, geen enkel bedrijf wil bekend staan als leverancier van rotzooi aan de brandweer, afgezien nog van het feit dat medewerkers van zo'n bedrijf echt niet willen dat brandweermensen in gevaar komen door hun producten.
Omdat het drie voertuigen van één regio betrof zou het ook zomaar aan de levering van onderdelen van derden aan Hilton gelegen kunnen hebben. Vooral om dat ik begrijp dat deze voertuigen nu weer gewoon in Nederland of België in dienst staan. G&V had geen zin meer in de voertuigen, of wilde misschien toch al van de voertuigen af, heeft ze gedumpt en andere aangeschaft.
Waarbij ze nu met Renault-Bronto rijden, opmerkelijke combinatie!
Ik heb het topic uit 2009 doorgelezen maar verder als vage omschrijvingen van het probleem kom ik niet. Dan komt uit het niets ergens een verhaal over een afgebroken korf in Limburg, wat geheim gehouden wordt.
Ik heb zelf 15 jaar in de Korf van een Hilton mogen werken en me nooit ongemakkelijk gevoeld. Tuurlijk haperde er wel eens iets, maar nooit echte problemen.
Totdat de vervanging uitgesteld werd en er op onderhoud bezuinigd werd...........
Net als in het Topic over de TS'n van de VRR is er niemand die even door vraagt of informeert wat er precies aan de hand is.
Het weekblad Party is er niets bij !
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar