Sollicitanten Hoofdagent start oktober 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start oktober 2017  (gelezen 6457 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arrow

  • Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #10 Gepost op: 5 januari 2017, 15:06:20
Citaat van: MW link=msg=1471448 date=1483624637
Ah oke, spannend!  :D Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ben hier en daar even aan het informeren, ben zelf namelijk 18 en ik hoor vaak dat het nog net iets te jong is. Aan de andere kant ben ik wel 22 als ik met de opleiding klaar ben als ik dit jaar solliciteer. Vindt daarom de keuze die ik dadelijk moet maken ook lastig, doorleren, werken of solliciteren.

Ik ben 23. Als je motivatie groot genoeg is kan je natuurlijk altijd een poging wagen. Mocht je toch niet uitgenodigd worden voor het verdere selectietraject zou je bijvoorbeeld door kunnen leren of werkervaring elders opdoen. Leeftijd hoeft geen directe afwijzing te zijn, het is maar net wat voor ervaring jij hebt. Geef bij een afwijzing in ieder geval niet direct op O0


MW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #11 Gepost op: 5 januari 2017, 15:24:06
Citaat van: Arrow link=msg=1471457 date=1483625180
Ik ben 23. Als je motivatie groot genoeg is kan je natuurlijk altijd een poging wagen. Mocht je toch niet uitgenodigd worden voor het verdere selectietraject zou je bijvoorbeeld door kunnen leren of werkervaring elders opdoen. Leeftijd hoeft geen directe afwijzing te zijn, het is maar net wat voor ervaring jij hebt. Geef bij een afwijzing in ieder geval niet direct op O0

Dat is zeker waar. Alleen ik weet niet wat de selectie commissie genoeg ervaring vindt, daarom ben ik er wat onzeker over. Wat betreft motivatie, ik laat mijn ICT studie achterwege (maak ik dit jaar af, maar doe er dan niets meer mee) voor de politie om mijn kleine jongensdroom na te gaan, dat zegt ook al wat neem ik aan.

We gaan het zien, ik doe een poging als midden-nederland er tussen zit! Ben benieuwd. Thanks voor je reactie in iedergeval :)


marcezd

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #12 Gepost op: 5 januari 2017, 15:24:25
Is de kans groot dat wanneer je op een andere regio solliciteert dan waar je woont (Oost-NL in mijn geval) al sneller een afwijzing krijgt? Dus is het aan te raden te wachten voor Oost-NL of gewoon op een van de regio's solliciteren die nu open staan?


Aspirant37

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #13 Gepost op: 5 januari 2017, 17:03:11
Heh wat balen dat midden-nederland er niet tussen zit..
Kan dit één dezer dagen nog komen of is dat voor dit jaar dan uitgesloten?

Succes voor diegene die solliciteren!


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #14 Gepost op: 5 januari 2017, 20:49:43
Ik baal er ook van dat Midden-Nederland er (weer) niet tussen zit :(
Hoop dat er dit jaar nog wat vrij komt 98uiye


Aspirant37

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #15 Gepost op: 5 januari 2017, 21:20:47
Hoop ik ook heel erg! Hoop dat het de heel binnenkort alsnog erbij gezet wordt!
Hoe zit dat inderdaad, solliciteren in een aangrenzende eenheid maar zelf in een andere woonplaats wonen. Zal bij mij dan ongeveer om 40km gaan, is dat een reden om je sneller af te wijzen?


Matt2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #16 Gepost op: 5 januari 2017, 21:29:41
Gewoon solliciteren.. ik woon in Noord Holland en heb gesolliciteerd voor Noord-Nederland. Ik heb het overigens wel aangeven in mijn online sollicitatie.

Ze hebben mij ook gekozen en ben in de eindfase van de selectie.

Het gaat bij mij om 100km enkele reis van huis naar de acadamie.


Aspirant37

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #17 Gepost op: 5 januari 2017, 21:30:55
Ik bedoel ook niet zozeer de academie want dat is maar 40km, maar vooral omdat je dan ook in die eenheid gaat werken en dan ben ik bang dat ze sneller iemand kiezen die dichtbij woont, niet?


MW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #18 Gepost op: 5 januari 2017, 21:44:50
Citaat van: Aspirant37 link=msg=1471607 date=1483648255
Ik bedoel ook niet zozeer de academie want dat is maar 40km, maar vooral omdat je dan ook in die eenheid gaat werken en dan ben ik bang dat ze sneller iemand kiezen die dichtbij woont, niet?

Ik hoor inderdaad regelmatig dat ze ook naar woonafstand kijken. Maar het kan ook compenseren met jou doen en kunnen. Je kunt ook altijd aangeven dat je bereid bent te verhuizen, als je dat bent. Dat ga ik waarschijnlijk wel doen namelijk, ik wil graag weg uit Friesland ;)


Aspirant37

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #19 Gepost op: 5 januari 2017, 22:31:03
Het maakt mij echt niks uit waar ik ga wonen, ben zo bereid dichterbij te gaan wonen. Maar dan kan je pas helemaal aangeven tijdens zo'n gesprek denk?

Want vooral die briefselectie maakt mij dan "bang", juist omdat er al zoveel aanmeldingen zijn kunnen ze makkelijk op die dingen gaan selecteren..

Morgen eens bellen!