Brandweervoertuig gekanteld Vosselmanstraat - Apeldoorn 08-01-2017

Auteur Topic: Brandweervoertuig gekanteld Vosselmanstraat - Apeldoorn 08-01-2017  (gelezen 12300 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

rozema12

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
betreft de 7761 van post Centrum










Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
TS? onderweg na het ongeval ook betrokken bij een ongeval. Alleen materiële schade.


jeroen21

  • manschap brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 477
Betreft de tankwagen van post Apeldoorn-centrum. Onderweg naar een brand in een garage. 2 lichtgewonden.

Gaat wel lekker in die hoek. binnen 24 uur 2 auto`s totall loss krijgen.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Citaat van: Bernt link=msg=1472597 date=1483894642
TS? onderweg na het ongeval ook betrokken bij een ongeval. Alleen materiële schade.
Betrof de TS van Apeldoorn-deMaten


rozema12

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
klopt. Volgens de site van post de Maten hebben zij onderweg naar het ongeval met de waterwagen een aanrijding gehad met alleen materiële schade.

https://www.facebook.com/brandweerdematen/


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Afgezien dat het natuurlijk verschrikkelijk is dat collega's een ongeval hebben gehad ben ik wel benieuwd naar de gang van zaken omtrent de melding waar naar toe dit voertuig onderweg was. Ik kan geen P2000 alarmering vinden en ben benieuwd of dit voertuig op eigen initiatief is gaan rijden of toch op verzoek. In mijn ogen wel het gevaar van motivatievoertuigen maar ook de overkill aan voertuigen die soms worden gealarmeerd. Zo zie je maar, twee ongevallen met brandweervoertuigen in 2 dagen. Ook wij lopen een risico met zo'n rode auto.