Voorrang nemen door bergingsvoertuigen

Auteur Topic: Voorrang nemen door bergingsvoertuigen  (gelezen 126542 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #480 Gepost op: 8 februari 2012, 20:13:18
@ Moppersmurf: Ja, het is voor mij ook een bekend stukje weg. De verkeersdienst in Amsterdam bestaat toch niet meer? Dat heet toch al een aantal jaren.. Schrik niet!! De Dienst Controle Infrastructeer en Verkeer Team Hoofdwegen? Haha. Sorry moest even, want verbaas me elke keer weer als ik die naam hoor. Voor wat betreft de meldkamer en de DCIV die weten volgens mij ook niet elke IM inzet. Je ziet daar natuurlijk wel op de grens met de regio Utrecht. Als je trouwens de A2 en A9 hebt die zijn voor zover ik weet het inzet gebied van het KLPD. Als ik het fout heb en het inmiddels veranderd is, dan hoor ik dat graag van je. En zoals ik al zei, waar is de IM inzet. Als die net voorbij de afslag van Abcoude is, dan ben je toch echt in de regio Utrecht en weet A-A er echt niets van af hoor.

Wat een gevloek in zo'n kort stukje tekst! DC** en KL**??? Dat zijn woorden die neemt een normaal mens niet in de mond! :'( Dus we hebben het gewoon over de VD amsterdam en over "hen die opgeheven worden en nooit een goed bestaans recht hebben gehad".  >:D

Maar nu serieus: Het KLPD grond gebied rond Amsterdam is nu VD amsterdam: A1 tot de brug; A2 tot abcoude, A4 tot schiphol, A5 nog niet bekend, A8 tot 0,8 li/re, A9 Amstelveen helemaal, A9 ri Alkmaar tot scheiding A5. En de A10 is voor het wijkteam  :o (geintje)

En nee we weten zeker niet elke IM inzet. RWS gaat over de inzet van IM en dat moet zeker zo blijven.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #481 Gepost op: 8 februari 2012, 22:09:18
Wat een gevloek in zo'n kort stukje tekst! DC** en KL**??? Dat zijn woorden die neemt een normaal mens niet in de mond! :'( Dus we hebben het gewoon over de VD amsterdam en over "hen die opgeheven worden en nooit een goed bestaans recht hebben gehad".  >:D

Maar nu serieus: Het KLPD grond gebied rond Amsterdam is nu VD amsterdam: A1 tot de brug; A2 tot abcoude, A4 tot schiphol, A5 nog niet bekend, A8 tot 0,8 li/re, A9 Amstelveen helemaal, A9 ri Alkmaar tot scheiding A5. En de A10 is voor het wijkteam  :o (geintje)

En nee we weten zeker niet elke IM inzet. RWS gaat over de inzet van IM en dat moet zeker zo blijven.

Whahahahaha. In de periode dat ik bij de DC..... werkzaam was en we hadden een staandehouding of stonden bij een incident. Dan stelden we ons ook altijd voor als de verkeersdienst Amsterdam hoor. Die andere volzin is natuurlijk niks, dan ben ik eerst een halfuur aan het uitleggen wie ik precies ben  ;D ;D ;D.

Maar bedankt voor je uitleg over het huidige inzet gebied van de VD. Nog maar een keer in de oude doos kruipen. Toen ik bij de VD zat, dat was in 2007, toen was dat ons surveillancegebied en was officieel alleen de A10 en het stukje A8 het inzetgebied. Tenminste dat was de theorie. In de praktijk was het meestal gewoon het hele surveillancegebied als inzetgebied, want de KL.... had nooit een auto in de buurt ;)
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #482 Gepost op: 8 februari 2012, 22:36:30
@moppersmurf,

Dank voor je info weet ik in ieder geval dat ik 3 bergen kan overslaan om te bellen en gewoon de regio.  O0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #483 Gepost op: 9 februari 2012, 09:34:05
Maar nu serieus: Het KLPD grond gebied rond Amsterdam is nu VD amsterdam: A1 tot de brug; A2 tot abcoude, A4 tot schiphol, A5 nog niet bekend, A8 tot 0,8 li/re, A9 Amstelveen helemaal, A9 ri Alkmaar tot scheiding A5. En de A10 is voor het wijkteam  :o (geintje)

Een kleine correctie op mijzelf: A4 tot Schiphol = plaats Schiphol middels HM paaltjes. (dat is vanaf het klaverblad). En A9 is de rijksweg A9 tussen A1 en de A10 A4.

Een kaart van de veligheidsregio http://www.imergis.nl/map/2012-R13-AA-basis.jpg
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #484 Gepost op: 12 maart 2012, 10:47:02
Weet niet precies wat Kusje is of doet ,dat hij erelid is door veel postings zegt mij niet zoveel. Heb hem desondanks uitgenodigt om is een keer mee te rijden,weet hij is hoe het er echt aan toe gaat.

Op deze uitnodiging heb ik via de PM positief gereageerd (op 31 januari 2012, 22:07:20) maar helaas tot nu toe géén bericht terug gehad.
Hieruit heb ik de conclusie getrokken dat het aanbod niet serieus bedoelt was.  

Niet bedoelt om betrokkene voor schut o.i.d. te zetten maar om aan te tonen dat ik voor dingen open sta.  
Ik krijg regelmatig het verwijt nergens voor open te staan, dat ik mijn mening niet wil veranderen e.d.  maar dat sta ik dus wel.  
Ik had er zelfs een verlof aan willen spenderen.  En ik had zeker mijn bevindingen op het forum vermeld.  Het dagje verlof vul ik wel op een andere manier in.


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #485 Gepost op: 12 maart 2012, 20:45:48
Het maakt toch niet uit waar een gebied toe behoort het KLPD heeft toch een landelijke bevoegheid(netzo als regio's alleen moeten ze zich in normale omstandigheden onthouden van politietaken buiten de regio). Dus wat maak het nou uit of een gebied is van de regio of kldp ?

N.B. waarom ik dat stukje tussen de () toevoegd, dat doe omdat iemand mij anders het staks dan ff gaat uitleggen.
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen