Snelheids controles / Flitspalen / Trajectcontrole en verkeersveiligheid

Auteur Topic: Snelheids controles / Flitspalen / Trajectcontrole en verkeersveiligheid  (gelezen 105413 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #510 Gepost op: 16 augustus 2013, 16:14:25
Op politie.nl is er ook niets over te vinden... :-X
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #511 Gepost op: 17 augustus 2013, 03:10:24
Citaat van: DiNozzo link=msg=1192567 date=1376662465
Op politie.nl is er ook niets over te vinden... :-X

Inderdaad, niet meer...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #512 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:12:57
Start trajectcontrole A2 van Utrecht naar Amsterdam

http://www.om.nl/actueel/nieuws-persberichten/@161165/start/
5 juli 2013 - Landelijk Parket Team Verkeer

Op maandag 15 juli treedt het trajectcontrolesysteem op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam in werking. Het systeem handhaaft de snelheidslimiet 24 uur per dag. Passanten worden met borden geattendeerd op deze snelheidscontrole. Stickers op deze borden kondigen vanaf vandaag ook de startdatum van het systeem aan.

De lengte van het trajectcontrolesysteem tussen Maarssen en Holendrecht is 15,4 kilometer. Het bestaat uit drie deelsecties. Per sectie wordt gemeten hoe lang een voertuig erover doet om de afstand binnen die sectie af te leggen. Op basis daarvan vindt de snelheidsberekening plaats. Wie in meerdere secties te hard rijdt, krijgt de boete voor de grootste overschrijding van de limiet.

Van Maarssen tot Vinkeveen mag tussen 19 uur 's avonds en 6 uur 's ochtends 130 km/u worden gereden, overdag is 100 km/u de limiet. Vanaf Vinkeveen is de limiet 24 uur per dag 100 km/u. Zie voor meer informatie over de limieten de brochure van Rijkswaterstaat.
Samen sterk in de hulpverlening!


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #513 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:34:46
Dus mensen, vooral weer allemaal krampachtig op je tellertje kijken, vol in de ankers om vervolgens weer te accelereren en vooral daardoor niet meer spiegelen of over de schouder kijken bij inhaalmanoeuvres. Succes daar! (en al het binnengeharkte geld storten we weer in allerlei subsidiepotjes waarvan later blijkt dat het totaal geen nut heeft gehad of dat men er helemaal geen recht op heeft gehad)  ;D


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #514 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:44:46
Citaat van: Dinges link=msg=1193727 date=1377016486
(en al het binnengeharkte geld storten we weer in allerlei subsidiepotjes waarvan later blijkt dat het totaal geen nut heeft gehad of dat men er helemaal geen recht op heeft gehad)  ;D

 098uo heerlijke opmerkingen  O0 dank broeder voor deze bijdrage! Ik sluit u in mijn armen ;D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #515 Gepost op: 20 augustus 2013, 19:07:19
Citaat van: moppersmurf link=msg=1193731 date=1377017086
098uo heerlijke opmerkingen  O0 dank broeder voor deze bijdrage! Ik sluit u in mijn armen ;D

Altijd fijn, een andere realist in de armen sluiten! Laten we samen een traantje wegpinken na het bestuderen van volgende link:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/van_onze_centen.html


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #516 Gepost op: 21 augustus 2013, 22:41:36
hahahahhahah  098uo

@geenstijl.nl: op en top! Start die revolutie!

Helaas is het in het bedrijfsleven niet anders, die 10 cent die je extra betaald bij Albert Heijn gaat echt niet naar de Klinkie Clowns hoor. Het is altijd het voetvolk dat moet lijden onder de bobo's met veren en medaile's. Zo was het in de tijd van de romeinen, zo is het anno 2013.En daarom weiger ik, en ik benadruk ik WEIGER, meer goud op mijn schouders te krijgen. Óf ik moet al dat gespuis dat kroontjes en bloemkolen op de schouder draagt zo'n ongelovelijke schop onder de r**t kunnen verkopen dat ze eindelijk eens gaan werken voor het geld dat ze verdienen. Maar ja dat moment gaat nooit komen want dan dan krijgt zelfs Geert een rolberoerte bij de gedachte dat ie moet gaan werken  ;D

Maar tot dat moment vervang ik dat film rolletje wel en zit ik lekker te chillen in een radarwagen  O0 En aan het eind van de maand de doekoe vangen zodat ik het gezinnetje eten kan geven. Heerlijk van mijn eigen belasting centen  :-*

maak me gek ouwe!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #517 Gepost op: 25 augustus 2013, 02:03:32
Citaat van: moppersmurf link=msg=1194101 date=1377117696
Maar tot dat moment vervang ik dat film rolletje wel en zit ik lekker te chillen in een radarwagen  O0 En aan het eind van de maand de doekoe vangen zodat ik het gezinnetje eten kan geven. Heerlijk van mijn eigen belasting centen  :-*

maak me gek ouwe!

Pas maar op!  :P

Superflitspaal betrapt 3000 bestuurders per week
Superflitspaal betrapt 3000 bestuurders per week
zoominvla
Gepubliceerd op 23 aug 2013
De stad Brussel huurt een mobiele 'superflitspaal' voor honderdduizend euro per jaar. Die investering lijkt het nu al makkelijk terug te verdienen.
Samen sterk in de hulpverlening!


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Reactie #518 Gepost op: 13 september 2013, 10:07:37
Vond dit toch wel een leuke om hier te plaatsen.

Speed Kills Your Pocketbook
Six7Films


Sjonnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #519 Gepost op: 18 november 2013, 00:00:27
Hey Moppersmurf,

Ik ben het met jou eens hoor, radardiensten zullen nooit mijn favorieten diensten worden, maar ik vind het zo langzaam aan al niet meer erg om ze te draaien.
Het hoort bij het werk en je hebt even niks te maken met collega's die (soms over de rug van andere) een wit voetje / bruine arm bij de leidinggevende willen halen en de collega die "gewoon" goed zijn werk doet wordt dan niet eens meer gezien.
Ik kreeg jou (bij)naam van dit forum onder de collega's doordat ik gewoon zeg wat ik vind en zeg hoe ik vind dat er meer uit de Politieorganisatie en het personeel gehaald kan worden, vond ik aan één kant zeker niet erg die naam, maar heb uiteindelijk de strijd maar opgegeven om te denken dat er binnen bepaalde Politie-onderdelen meer mogelijkheden qau uitvoering van werkzaamheden zijn.
Ik hoor ze nu overal heel hard roepen over de professionele ruimte die iedereen moet krijgen, maar heb het idee dat diegene die bij de bazen enz... goed liggen weer de meeste ruimte zullen krijgen.
Ik vergelijk ontwikkeling van de Nationale Politie langzaam een beetje met de verkiezingen, nu roepen hoe goed het gaat en kan en vervolgens als straks alle neuzen weer dezelfde kant op staan, weer verder gaan met de dingen zoals ze zijn.  ^-^ ^-^