Brandweervoertuigen met nieuwe bestemming BUITEN de brandweer.

Auteur Topic: Brandweervoertuigen met nieuwe bestemming BUITEN de brandweer.  (gelezen 17482 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

j.scheele

  • Gast
Reactie #80 Gepost op: 20 december 2005, 08:22:14
Zag van de week wel een Magirus rijden met een dubbele cabine en die was paars. ook in Hilversum, dus mogelijk van dezelfde eigenaar.?????

Jan


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #81 Gepost op: 20 december 2005, 18:09:12
De oude autoladder van brandweer Alphen a/d Rijn schijnt rond te rijden bij een glazenwazzer in Nieuw Dordrecht.
Is er iemand die deze per ongeluk al is gespot heeft? Het kenteken is BB-32-TR het het roepnummer was 850. De opbouw is van Metz. Ik zal binnenkort een foto plaatsen hoe deze er in het brandweer tijdperk uitzag.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #82 Gepost op: 20 december 2005, 18:20:06
Zag van de week wel een Magirus rijden met een dubbele cabine en die was paars. ook in Hilversum, dus mogelijk van dezelfde eigenaar.?????

Jan

zou best kunnen, ik heb em in hoofddorp gespot, had alleen geen camera bij me
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jwpots

  • Gast
Reactie #83 Gepost op: 3 januari 2006, 00:16:27
wie is tegenwoordig de eigenaar van deze ladder
groeten,
rinus



http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?action=dlattach;topic=10156.0;attach=11772;image
Ik ben aan het speuren middels mijn kontakten, en ben inmiddels uitgekomen in Amsterdam. Ik heb de "vermoedelijke" huidige eigenaar een mailtje gestuurd. Dus nu maar afwachten.

Groet
Johan


jwpots

  • Gast
Reactie #84 Gepost op: 3 januari 2006, 13:24:18
De eigenaar van de zwarte AL, ex Almelo is bekent.
De wagen is in bezit van het bedrijf Ruitenheer BV te Amsterdam.

www.ruitenheer.nl

Groet
Johan


Vatrogasci

  • purchaser
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
    • BLOG VATROGASCI
Reactie #85 Gepost op: 3 januari 2006, 19:28:29
Hierbij eens een Belg met een nieuwe bestemming bij een andere hulpdienst :
de materieelwagen De Soto van de brandweer Brasschaat begon een tweede leven bij de 2de Mobiele Colonne van het Rode Kruis





Rooie

  • Gast
Reactie #86 Gepost op: 3 januari 2006, 19:51:28
De oude autoladder van brandweer Alphen a/d Rijn schijnt rond te rijden bij een glazenwazzer in Nieuw Dordrecht.
Is er iemand die deze per ongeluk al is gespot heeft? Het kenteken is BB-32-TR het het roepnummer was 850. De opbouw is van Metz. Ik zal binnenkort een foto plaatsen hoe deze er in het brandweer tijdperk uitzag.

IK heb um gezien in Coevorden jaja... en ze waren aardig druk met ramen wassen.
Ik had alleen geen camera bij me.
Ik heb zelf al naar de foto gezocht en er is nie veel veranderd een paar kleine stickertjes erop en er zit nog èèn blaauwe zwaailamp op.
Verder lijkt hij aan de buitenkant nog helemaal brandweercompleet.

Gr. Berjan