Nieuw uiterlijk

Auteur Topic: Nieuw uiterlijk  (gelezen 3060 keer)

0 leden (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

• Erelid
  • Openbare Orde en Veiligheid
Reactie #70 Gepost op: 3 januari 2018, 12:53:32
Dank voor de reactie, heb het gevonden en aangevinkt  098uo
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.
 Diploma's en/of Certificaten: Basis- en Vakdiploma Beveiliging, VCA-Basis.  Werkervaring: 14jr B

Trein2000

• ge´nteresseerde
  • Nieuw lid
  • *
  • ge´nteresseerde
Reactie #71 Gepost op: 5 januari 2018, 16:30:07
Is het bekend dat je de profielen van users niet meer kan bezoeken?
Dit probleem is weer terug

Job45

• EHBO - VPK
  • Senior lid
Reactie #72 Gepost op: 6 januari 2018, 17:08:42
Super dat het forum weer online is, beheer en moderators bedankt voor het vele werk dat is verzet!

Om terug te komen op de twee kolommen, ik ben ook voorstander van een kolom. Ik weet niet of het al eerder benoemd is, maar bij mij werkt het om het venster van de browser kleiner te maken. Dan krijg ik een kolom in plaats van twee. Misschien een (tijdelijke) oplossing.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel.

Verkeermeneer

• Beroepsmatig Verkeersregelaar
  • Nieuw lid
  • *
Reactie #73 Gepost op: 7 januari 2018, 22:09:15
Ik krijg al een paar dagen dezelfde tweets op mijn tijdlijn te zijn gestuurd door het account van het forum.
Kan daar iets aan gedaan worden? O.A een tweet over rescue Vlissingen op 15-08-2018 en een tweet over de korpschef politie die oud en nieuw een risicowedstrijd noemt. Dit zijn maar twee voorbeelden van tweets maar ik krijg steeds dezelfde te zien. En in het topic word dan niet gepost terwijl de tweet ook de tekst actueel bevat.

Hulpverleningsforum

• Forum Moderator
  • Senior lid
    • HVforumNL
Reactie #74 Gepost op: 7 januari 2018, 23:51:14
Ik krijg al een paar dagen dezelfde tweets op mijn tijdlijn te zijn gestuurd door het account van het forum.
Kan daar iets aan gedaan worden? O.A een tweet over rescue Vlissingen op 15-08-2018 en een tweet over de korpschef politie die oud en nieuw een risicowedstrijd noemt. Dit zijn maar twee voorbeelden van tweets maar ik krijg steeds dezelfde te zien. En in het topic word dan niet gepost terwijl de tweet ook de tekst actueel bevat.

Dank voor deze attendering!

We zijn de koppelingen tussen het nieuwe forum en social media accounts weer aan het her-activeren, en daardoor kunnen inderdaad de eerste dagen sommige berichten dubbel verstuurd worden, of heel veel (oude) berichten gelijktijdig. Dit is uiteraard niet altijd de bedoeling, en zal waar mogelijk spoedig verholpen zijn.

Excuses voor het ongemak.