Sollicitanten Hoofdagent start mei 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start mei 2018  (gelezen 32939 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SR13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #10 Gepost op: 5 januari 2018, 15:13:27
Proficiat! Ook ik heb het selectietraject achter de rug. Ik zal in Mei 2018 starten aan de opleiding tot Hoofdagent bij de eenheid Oost-Brabant. Volgende week bellen voor een afspraak om mijn uniform te gaan passen.  098uo

Gefeliciteerd!
Ik moet zelf nog even geduld hebben tot begin Februari is me verteld..
Sollicitatie Hoofdagent Limburg


kevin27

  • Manschap A | Aspirant N4 Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 441
Reactie #11 Gepost op: 6 januari 2018, 07:59:50
Proficiat! Ook ik heb het selectietraject achter de rug. Ik zal in Mei 2018 starten aan de opleiding tot Hoofdagent bij de eenheid Oost-Brabant. Volgende week bellen voor een afspraak om mijn uniform te gaan passen.  098uo

Gefeliciteerd!
Ik had vorige week gebeld daar vertelden ze mij dat ik eind maart nog een keer moest bellen aangezien wij voor start mei nog ver weg zitten en het heel druk is.
Sollicitatie Hoofdagent Amsterdam


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #12 Gepost op: 9 januari 2018, 10:25:45
Hoi! Hier een sollicitante voor Oost-Nederland. Helaas waren er kandidaten met een beter selectierapport, hierdoor sta ik nu op de reservelijst en hoor ik uiterlijk 8 januari meer.. Ik wacht maar geduldig af of ik nog word uitgenodigd voor het korpsgesprek..

En, weet je al wat meer? :)


Sharontly

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #13 Gepost op: 18 januari 2018, 03:46:54
Ik heb mijn medische keuring gehaald dus op naar de laatste stap! Hoe ging jullie laatste stap? (Antecedenten onderzoek en gesprek)


SR13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #14 Gepost op: 1 februari 2018, 10:11:51
Zojuist na het lange wachten de aanstellingsmail ontvangen voor eenheid Limburg! 098uo
Sollicitatie Hoofdagent Limburg


Porto1

  • Aspirant niveau 4 eenheid Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #15 Gepost op: 20 februari 2018, 11:03:57
Zojuist na het lange wachten de aanstellingsmail ontvangen voor eenheid Limburg! 098uo

Nog gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!
Ik had vorige week gebeld daar vertelden ze mij dat ik eind maart nog een keer moest bellen aangezien wij voor start mei nog ver weg zitten en het heel druk is.

Zelf ben ik (nog steeds) aan het wachten op een afspraak in Apeldoorn om daar mijn uniform etc. op te kunnen halen. Er was schijnbaar wat miscommunicatie tussen de PA en het team PU (politie uitrusting). Volgens de PA kon ik namelijk begin januari al een afspraak maken, maar schijnbaar organiseert team PU passessies per lichting en deze passessies worden pas ingepland zodra iedereen (van de betreffende eenheid) volledig door de selectie is. Dit was blijkbaar nog niet het geval, dus moet nog even afwachten. Maar ach, we mogen in ieder geval starten  0098
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


SR13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #16 Gepost op: 20 februari 2018, 14:37:02
Nog gefeliciteerd!

Zelf ben ik (nog steeds) aan het wachten op een afspraak in Apeldoorn om daar mijn uniform etc. op te kunnen halen. Er was schijnbaar wat miscommunicatie tussen de PA en het team PU (politie uitrusting). Volgens de PA kon ik namelijk begin januari al een afspraak maken, maar schijnbaar organiseert team PU passessies per lichting en deze passessies worden pas ingepland zodra iedereen (van de betreffende eenheid) volledig door de selectie is. Dit was blijkbaar nog niet het geval, dus moet nog even afwachten. Maar ach, we mogen in ieder geval starten  0098

Thanks! Ik heb hetzelfde begrepen. Ik mocht eind februari nogmaals terugbellen om te informeren of er al meer bekend was over de passessies. Nog even geduld, maar zoals je zelf al zegt het belangrijkste is dat we mogen starten ;)
Sollicitatie Hoofdagent Limburg


my37

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #17 Gepost op: 26 februari 2018, 16:54:40
Weet er iemand wat de functie objectbeveiliger bij de eenheid denhaag precies inhoud?


SR13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #18 Gepost op: 15 maart 2018, 12:29:37
Zijn er al mensen die een afspraak hebben kunnen maken bij de PU van deze lichting?

Ik heb te horen gekregen dat de passessies weer geannuleerd zijn en dat we toch gewoon apart op afspraak moeten komen, het is echter nog afwachten wanneer ik eindelijk in het systeem sta ::)
Sollicitatie Hoofdagent Limburg


Porto1

  • Aspirant niveau 4 eenheid Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #19 Gepost op: 16 maart 2018, 16:59:18
Zijn er al mensen die een afspraak hebben kunnen maken bij de PU van deze lichting?

Ik heb te horen gekregen dat de passessies weer geannuleerd zijn en dat we toch gewoon apart op afspraak moeten komen, het is echter nog afwachten wanneer ik eindelijk in het systeem sta ::)

Ik heb alles al binnen  0098

Je bent afhankelijk van de eenheid waar je gesolliciteerd hebt. Zij moeten je namelijk aanmelden in het systeem van team PU. Dit gebeurt pas (voor zover ik heb begrepen) nadat alle plekken van je eenheid, voor in dit geval de lichting mei, opgevuld zijn.


  

Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant