Sollicitanten Hoofdagent start mei 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start mei 2018  (gelezen 32942 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SR13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #20 Gepost op: 16 maart 2018, 20:02:47
Ik heb alles al binnen  0098

Je bent afhankelijk van de eenheid waar je gesolliciteerd hebt. Zij moeten je namelijk aanmelden in het systeem van team PU. Dit gebeurt pas (voor zover ik heb begrepen) nadat alle plekken van je eenheid, voor in dit geval de lichting mei, opgevuld zijn.


Nice! ik stuur je even PB ;)
Sollicitatie Hoofdagent Limburg


Mikebike

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #21 Gepost op: 18 maart 2018, 16:07:12
Ik ben ook aan het wachten tot ik kleding kan ophalen, maandag weer even bellen. Zelf zit ik bij Noord-Holland trouwens.


Bloempot

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #22 Gepost op: 18 maart 2018, 18:24:38
Hallo allemaal,
Na lang lezen en in de anonimiteit geleefd te hebben, toch besloten om mijzelf aan te melden.

Ik heb gesolliciteerd voor Noord-Nederland en heb alles al binnen.
Ik had vernomen dat er een brief zou komen met informatie over je aanstelling. Kan iemand dit bevestigen en eventueel toelichten wat hier in staat?

Voor de collega sollicitanten met vragen, stel ze gerust. Ik deel graag mijn ervaring over het selectietraject.  


Porto1

  • Aspirant niveau 4 eenheid Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #23 Gepost op: 18 maart 2018, 21:37:31

Ik had vernomen dat er een brief zou komen met informatie over je aanstelling. Kan iemand dit bevestigen en eventueel toelichten wat hier in staat?


Klopt, heb ik ook vernomen. Maar dat zal nog wel even duren voordat we die ontvangen, aangezien ons startmoment pas in mei is.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


Bloempot

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #24 Gepost op: 18 maart 2018, 23:23:16
Klopt, heb ik ook vernomen. Maar dat zal nog wel even duren voordat we die ontvangen, aangezien ons startmoment pas in mei is.

Dat wordt nog even geduldig afwachten dus.
Heb jij al wat voortgang geboekt met het maken van een afspraak bij PU?


Mikebike

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #25 Gepost op: 19 maart 2018, 09:55:11
Dat wordt nog even geduldig afwachten dus.
Heb jij al wat voortgang geboekt met het maken van een afspraak bij PU?
Ik ben niet degene op wie je reageerde, maar heb wel een afspraak kunnen maken vanochtend. Mag komende week al  ;D


Bloempot

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #26 Gepost op: 19 maart 2018, 10:37:37
Ik ben niet degene op wie je reageerde, maar heb wel een afspraak kunnen maken vanochtend. Mag komende week al  ;D
Goed gevoel geeft dat inderdaad!
Hopen dat er voldoende voorraad is, ik krijg het één en ander namelijk nog nageleverd in verband met schaarste in de winkel.


SR13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #27 Gepost op: 19 maart 2018, 14:09:37
Bij mij schiet het niet op.. Na 5 weken bellen nog steeds niet in het systeem 98uiye
Sollicitatie Hoofdagent Limburg


Mikebike

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #28 Gepost op: 19 maart 2018, 14:51:32
Goed gevoel geeft dat inderdaad!
Hopen dat er voldoende voorraad is, ik krijg het één en ander namelijk nog nageleverd in verband met schaarste in de winkel.
Balen, hoeveel spullen had je die je meekreeg? Meerdere dozen hoorde ik?  :o


Bloempot

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #29 Gepost op: 19 maart 2018, 15:34:05
Bij mij schiet het niet op.. Na 5 weken bellen nog steeds niet in het systeem 98uiye
Het hangt echt per eenheid af, wat ik had begrepen is dat pas als alle BGO onderzoeken zijn afgerond de eenheid iedereen aanmeldt.
Even een telefoontje richting je eenheid zal wel helpen. Het nummer staat op de achterkant van je voorlopige aanstellingsformulier die je hebt gekregen tijdens je eindgesprek.

Balen, hoeveel spullen had je die je meekreeg? Meerdere dozen hoorde ik?  :o

Met uitzondering van de schoenen en sportspullen alles mee gekregen.
Je krijgt 1 grote tas voor je vesten. En daarnaast inderdaad twee dozen. Om een idee te geven van de grootte: je kofferbak zit goed vol.